top of page
שירת המונים, בצוותא, הפקת חוץ, שירת רבים

בעולם המוזיקה

הבית שלכם

שירת המונים

שירת המונים, פעילות גיבוש לחיילים, פעילויות גיבוש נוער

שירת המונים

,שירת המונים בצוותא - חוויה מוזיקלית המונית, פעילות גיבוש לחיילים, פעילויות גיבוש נוער
שירת המונים בצוותא - חוויה מוזיקלית המונית, פעילות גיבוש לחיילים, פעילויות גיבוש נוער

הלהיט החדש ברשת – הפקות שירת המונים

שירת המונים חי היא הפקה שבה הרבה אנשים לומדים לבצע יחד שיר, לעתים בכמה קולות שונים, ויוצרים יחד שיר אחד שלם. כל התהליך של שירת המונים מצולם במצלמת וידאו ולאחר מכן כל החומרים נכנסים לעריכה, ובאולפן מופק מהם שיר שלם ומקצועי בו שומעים את כל הקולות שרים יחד כהפקה נדירה וקסומה.

מעבר לתוצר המרשים של שירת המונים והחוויה של תהליך זה, שירת המונים היא חוויה בלתי נשכחת עבור אלה שלוקחים בה חלק ולכן בוחרים בה לעתים קרובות בתי ספר, גני ילדים וארגונים שרוצים לספק לתלמידים או לעובדים שלהם חוויה מגבשת וייחודית.

שירת המונים - זמרים ליום אחד

בהפקות שירת המונים עוברים כל המשתתפים תדריכים מקצועיים שבעצם גורמים להם להרגיש כמו זמרים ליום אחד. כאשר מדברים על שירת המונים, התהליך הוא בכך שמגיע איש מקצוע שאחראי על ההפקה המוזיקלית של השיר ומעניק לכל הזמרים תדרוך איך לשיר את השיר, מחלק את המשתתפים לקולות ועושה כל מה שעושים בהפקת שיר מקצועית באולפן. מכיוון שבשירת המונים שרים כולם ביחד, ולא בקטעי סולו נפרדים, הדבר מאפשר לכולם להשתתף ולהרגיש שתרמו ליצירה המשותפת. כולם משתתפים בשירת המונים. גם מי שפחות בטוח ביכולות השירה שלו, שבדרך כלל נזנח כשמקליטים שיר שבו קטעי סולו, תורם בדיוק כמו כל אחד אחר ומרגיש משמעותי.שירת המונים היא חוויה מגבשת, כולם שרים, כולם נהנים, כולם חלק מהיצירה. החוויה שבה השלם גדול מסך חלקיו היא מאוד מגבשת ומאחדת, הן בתהליך היצירה, הלמידה והשירה המשותפת של השיר, והן בסופו של דבר בעת הצפייה בתוצר הסופי. בשירת המונים כולם שווים וכולם חשובים ליצירת השיר, מסר מאוד חשוב שעובר למשתתפים ומשאיר תחושה של אחדות ואחווה. בנוסף לחוויית השירה, מכיוון שכל החוויה מצולמת באמצעות מצלמת וידאו, וניתן אפילו לצלם אותה באמצעות רחפן בצילומי אוויר, ניתן לשלב גם כל מיני אלמנטים ויזואליים כמו סידור כל המשתתפים באופן מסוים, או שילוב קטעי כוראוגרפיה כל זה הופך את החוויה של שירת המונים למדהימה עוד יותר.

איך יוצרים שירת המונים חי? פעילויות גיבוש נוער ?

כאשר מדברים על שירת המונים חשוב מאוד לדעת כשרוצים ליצור קליפ של שירת המונים חי יש לבחור באולפן הקלטות מקצועי שילווה את כל התהליך מפני ששירת המונים היא פרויקט מורכב ממספר היבטים. ראשית כל, מבחינה ווקאלית, קשה להפיק פרויקט כזה שבו שרים כל כך הרבה אנשים. יש צורך באנשי מקצוע מהתחום כדי לתדרך כהלכה את המשתתפים כיצד לבצע את השיר, להחליט מתי להוסיף קולות נוספים ולערוך את חומרי הגלם לתוצר איכותי ברמת גימור גבוהה. שנית, הפרויקט דורש הירתמות מצד כלל המשתתפים, כל המשתתפים מצולמים ולכן צריכה להיות ביניהם התאמה מסוימת. בעלי מקצוע שעובדים בתחום יודעים כיצד לרתום את כל המשתתפים, לגרום לכולם להרגיש בנוח ולרצות להיות חלק משירת ההמונים. כמו כן, אחרי כל העבודה הקשה של המשתתפים, תרצו לקבל את תוצר ברמה הכי גבוהה, כזה שתוכלו להתגאות בו ושיהווה מזכרת נעימה ומרגשת עבור כל מי שלקח חלק. לא כדאי להתפשר על עורך ולבסוף לגלות שהתוצר המוגמר הוא לא מה שהתכוונתם והוא לא באיכות שרציתם שיהיה כי כאשר בחרתם שירת המונים, תבחרו באנשים הטובים ביותר שיפיקו לכם את האירוע הטוב ביותר בדיוק כפי שמגיע לכם.

שירת המונים - בצוותא

שירת המונים, בצוותא שירת המונים - לוגו

אטרקציה חדשה מבית SPS - שירת המונים אצלכם בהפקת ענק

הדרכת שירה קולית - הקלטת חוץ המונית - צילום וידאו + רחפן - עריכה לקליפ 

הזמינו אותנו לאירוע הכי גדול שלכם, אנו כבר נדאג שלא ישכחו אותו

מה זה בעצם שירת המונים ?

שירת המונים היא שירה של מאות אנשים ששרים שיר משולב בקולות לאחר שלמדו אותם, בזמן הלמידה אנו דואגים להקליט ולצלם את החלקים הטובים ביותר החל מהאווירה, התחלת האירוע ועד סופו. 
לאחר מכן, כל חומרי הגלם נכנסים לאולפן לעריכה מקצועית, שם מעובדים הקולות להפקה מוזיקלית חדשנית, קטעי וידאו נרקמים גם הם לסרטון מושלם.


צפו במספר הפקות שירת המונים שלנו

יש לכם תאריך? הגיע הזמן להזמין אותנו

תודה. פנייתך נשלחה

שירת המונים | הפקת מוזיקה | חוויה מגבשת | יצירתיות | יחדיו | חוויית למידה | תהליך יצירתי | שיתוף פעולה | אולפן מוזיקה | פגישת צוות | התמודדות עם האתגרים | התנסות מוזיקלית | חוויית למידה חווייתית | פעילויות גיבוש נוער | פעילות מגבשת לחיילים

Home

036481278

S

LOGO SPS

מה כדאי לכם לדעת עלינו?

נעים מאוד, הגעתם ל-SPS הפקות, הבית החדש שלכם בעולם המדיה.

אצלנו תוכלו למצוא קשת רחבה לכל סוג של הפקה שתרצו, החל מהפקת שיר, צילום באולפן, יחסי ציבור ועד הופעות. בעצם הכל תחת קורת גג אחת ויותר מזה.

אנו נלווה אתכם שלב שלב, החל מרמת הרעיון ועד לרמת המוצר המוגמר על המדף.

 

נשמח לראותכם, צוות SPS

bottom of page