top of page

גם אתם יכולים ליהנות מהדור החדש של הקלטות אולפן

כמו רוב הדברים, פעם להקליט שיר היה עסק די מסובך

דמיינו לעצמכם את הסיטואציה הבאה: שני אמנים בעל שם עולמי רוצים להקליט שיר ביחד. כזה שישבור את המצעדים ויזניק את הקריירה של שניהם אפילו עוד יותר גבוה. אז העוזרות שלהם פותחות יומנים ומגלות שהיום היחיד שבו שניהם פנויים יתרחש בעוד שנתיים וחצי. תרחיש סביר לחלוטין בקרב אמנים וזמרים מפורסמים, שלפעמים האמרגן שלהם ממלא להם את הלו"ז אפילו שנה מראש. פעם מצב כזה היה דורש מהאמנים לוותר על שיתוף הפעולה או למצוא דרך לא דרך לדחוף חלון של כמה שעות ולהתכנס ביחד לפרויקט של הקלטות אולפן כדי להקליט שיר בלחץ זמן אטומי. והיום? אין שום בעיה. כל עוזרת מוצאת חלון זמן שבו הזמר שהיא עובדת עבורו פנוי, קובעת לו זמן אולפן והוא מקליט את החלק שלו בשיר בזמנו החופשי. פעם, "להדביק" ביחד חלקי שירים היה נשמע מאולץ והערך המוזיקלי של התוצר היה ירוד ומרושל. והיום? האולפנים מצוידים בציוד כל כך משוכלל ועתידני, שאין סיכוי שמישהו יבחין שהזמרים בכלל לא שהו ביחד באותו חלל. ואם אתם שואלים את עצמכם איפה הקסם הזה מתרחש, אז יש לנו חדשות מפתיעות. כי הוא לאו דווקא קורה באולפן ברחוב יוקרתי בלונדון או בחדרי חדרים בהוליווד. הוא קורה כאן, בארץ, באולפנים של SPS.


אנחנו מביאים את חו"ל עד אליכם

עופר המרמן, המפיק המוזיקלי הראשי של אולפני SPS, הוא בעל ותק וניסיון שלא מבייש את גדולי המפיקים בעולם וכמותם, הוא חרט על דגלו להביא גישה מודרנית וחדשנית אל התחום של הקלטות אולפן ולעבוד בכל מקום בעולם במידת הצורך. עופר מגיע לכל מקום על הגלובוס ומוזיקאים בכירים באירופה, קוריאה, ארצות הברית ועוד, כבר יודעים שאם הם רוצים מישהו לסמוך עליו, כדאי להיעזר בעופר. בנוסף, המרמן מתמחה בהפקות מוזיקליות "בשלט רחוק" ומתבסס על אותן טכנולוגיות חדשניות שמאפשרות לחבר מקטעי שיר של אמנים הנמצאים באולפנים במדינות שונות, לכדי יצירה אחת. במסגרת התהליך הזה, הוא שולח עיבודים מוזיקליים לזמרים בחו"ל ואחרי שהם מקליטים אותם, הוא מסדר ומרכיב את פסי הקול באולפן המשוכלל הממוקם בבני ברק, ישראל. ההתמחות של עופר נובעת לא רק מניסיון רב שנים בתחום ואוזן מוזיקלית יוצאת מגדר הרגיל, אלא מתוך חזון ששואף להפוך את העולם לכפר מוזיקלי גלובאלי ומתוך רצון להעניק ללקוחות שירות מהיר, קליל ונוח. אם פעם פרויקטים של הקלטות אולפן היו לוקחים חודשים ארוכים, הרי שכיום מדובר בתהליך שאורך מספר ימים ואפילו יום אחד במידה ומדובר בפרויקט עם לוח זמנים צפוף.

ואיך אתם יכולים ליהנות מזה?

בין אם אתם זמרים מתחילים או ותיקים, חובבניים או מקצועיים, אולפני SPS ישמח לשרת אתכם ולעמוד לרשותכם עם הציוד מהמשוכללים במזרח התיכון ובעולם בכלל. בהתאם לחזון של המרמן, גם ערוצי התקשורת עם הלקוחות מאפשרים חוויה זורמת וקלילה ולכן ניתן לפנות אל האולפנים במגוון דרכים: אפשר למלא פרטים בטופס צור קשר, להתקשר או לשלוח הודעה דרך האתר. צוות האולפנים יחזור אליכם במהירות, על-מנת לדייק את הצרכים שלכם ולהתחיל את תהליך העבודה יחד. זכרו כי בכל הנוגע לתחום של הקלטות אולפן, אין מקום לפשרות. כדי שהשיר או האלבום שלכם יהיו מושלמים, בחרו רק את הטובים ביותר לעבוד איתם והטובים ביותר באזור - הם אולפני SPS, שמשלבים שירות ברמה גבוהה, מיומנות מקצועית ויחס אישי לכל זמר.

24 צפיות0 תגובות
bottom of page