top of page

המדריך השלם לבחירת שירים לקליפ חתונה


דבר ראשון ואולי הכי חשוב, תבחרו שיר עם מילים קלות. הצילומים של הקליפ אמורים להיות משהו כיפי, מהנה ומגבש ולא משהו שכולם סובלים ממנו כל דקה. אחת הדרכים הכי טובות לוודא את זה, היא פשוט לבחור שיר רגיל עם מילים פשוטות ובלי להסתבך יותר מדי. הרי בקליפ בדרך כלל משתתפים כל בני המשפחה. אז רק תארו לכם את סבתא מנסה להבין מה זה הסלנג החדש הזה של הצעירים וילד בן 4 שמנסה לבטא מילים שגדולות עליו. אם אתם הולכים על הקטע של להשתמש בלחן מוכר ו "להלביש" עליו מילים חדשות, אתם גם צריכים להקפיד שהמילים יהיו פשוטות, קלות ומובנות גם למאזינים. שיר ראפ מהיר וחתרני פחות מתאים למשל להקרנה בחתונה אלגנטית ונוצצת. אז שמרו על זה פשוט והכל יהיה בסדר.

דבר שני, אל תבחרו שיר מסגנון מוזיקלי שהחתן והכלה לא מתחברים אליו. שירים לקליפ חתונה צריכים להתאים לרוח האירוע כולו ובוודאי שלהתאים למה שהזוג המאושר אוהב, אחרת כל המתנה מפספסת את הפואנטה. אם אתם יודעים שהחתן לא סובל מוזיקה מזרחית, חבל להקליט מילים חדשות על הלחן של "הפרח בגני". אם הכלה רוקיסטית בנשמתה, להקליט שיר של הספייס גירלס יכול לגרום לה למצוקה קשה. חשבו היטב איזה שיר מתאים לזוג ובמקרה שאתם עדיין מתלבטים – לכו על בטוח.

איך לכתוב את המילים עבור שירים לקליפ חתונה

כאמור, לא מעט אנשים מחליטים ללכת על האופציה של כתיבת מילים חדשות ללחן קיים, מה שמוריד מהם הרבה כי לא כל אחד הוא כמובן מלחין מקצועי או אפילו קרוב. הבעיה מתחילה שכבר ממש צריכים להקליט בקרוב את השיר וההשראה לא מגיעה. אתם יושבים מול דף ריק (או קובץ ריק כי בכל זאת שנות ה 2000) ולא יודעים על מה לכתוב. אם אתם תקועים בשלב הזה, תתחילו דבר ראשון מלחשוב מה מאפיין את הכלה והחתן בנפרד ואז מה מאפיין אותם כזוג. ממש תרשמו את כל התכונות, התחביבים ומה שהופך אותם למי שהם. תכניסו גם פרטים "יבשים" כמו בני כמה הם, איפה הכירו וכדומה. אם אתם מתקשים לחרוז, יש המון אתרי אינטרנט חינמיים שיכולים לסייע לכם בנושא הזה. אתם לא צריכים בכלל להתאמץ, אלא רק להזין את המילים שאתם מעוניינים למצוא להן חרוזים והופ, הכול יופיע בפניכם. רשימות המילים אולי גם יתנו לכם השראה למשפטים נוספים ולפני שתשימו לב, יהיה לכם שיר מדליק מוכן. אם ממש בא לכם להשקיע, לכו על המבנה הקלאסי של בית-גשר-פזמון אבל ביננו? כשזה נוגע לתחום של שירים לקליפ חתונה, אף אחד לא מצפה מכם באמת עכשיו לכתוב את הלהיט הבא של גלגל"צ. עצם המחווה עצמה, ההשקעה והמחשבה על הזוג המתחתן, זה מה שמרגש באמת.

רוצים שהזמרים שלנו ישירו ? אין בעיה

אצלנו יש זמרים מקצועיים שישמחו לשיר עבורכם את המילים המרגשות לאירוע.

יש שיר מוכן? יאללה דברו אתנו

אנחנו באולפני SPS עוסקים בין השאר בצילומי שירים לקליפ חתונה ואירועים ואנחנו נצלם, נפיק ונערוך גם לכם קליפ חלומי, אותו אתם יכולים לצלם אצלנו בסטודיו או בכל לוקיישן אחר שתבחרו. השירה עצמה עוברת אצלנו עריכה מקצועית על-ידי טכנאי סאונד, ככה שאתם לא צריכים לחשוש שתפדחו את עצמכם מול כל האורחים בחתונה, כי אנחנו נגרום לכם להישמע כמו מיליון דולר. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לפנות אלינו דרך טופס צור קשר או להתקשר/לשלוח הודעה ואנחנו נפיק לכם קליפ מדהים. https://www.sps-productions.co.il/video-clips

38 צפיות0 תגובות
bottom of page