top of page

הקלטת שיר בבית - לשיר כמו מקצוענים מבלי לקום מהספה


אם יצא לכם פעם לראות בתים מפוארים של זמרים מקצועיים, בוודאי שמתם לב למשהו. ולא, אנחנו לא מדברים על העיצוב מנקר העיניים או העובדה שיש להם 7 מכוניות במוסך. לזמרים הכי גדולים בארץ ובעולם יש בבית גם אולפן הקלטות, שמלא בכל הציוד שרק אפשר להעלות על הדעת. כשהם צריכים להקליט שיר חדש, הם בכלל לא צריכים לצאת מהבית. אם עולה להם רעיון לשיר הם יכולים פשוט לקפוץ לאולפן שבתוך הבית שלהם ולא לעכב את המוזה שלהם יותר מדי.

אז נכון שאנחנו לא יכולים להעניק לכם בתים מפוארים או מכוניות יוקרה, אבל הקלטת שיר בבית – כן.


אולפני SPS מציעים לכם שירות מיוחד במינו ומיד תבינו למה אתם זקוקים לו דווקא עכשיו יותר מתמיד.

כשאי אפשר לבוא לאולפן, האולפן יבוא אליכם

לפעמים אי אפשר להגיע לאולפן עצמו. קורה. אבל זה ממש לא אומר שאתם צריכים לעצור את המוזה שלכם מלפרוץ. אולפני SPS יגיעו עד אליכם ויסייעו לכם בנושא של הקלטת שיר בבית. ולא, אל תדאגו, אנחנו לא מגיעים עם משאית מפלצתית עם המון ציוד. אנחנו מביאים מחשב משוכלל, כרטיס קול איכותי ומיקרופונים מקצועיים וזה לגמרי מספיק כדי להפיק לכם שיר מרגש ומשמח לכל מאורע. הקלטת שיר בבית יכולה להתבצע עבור כל מיני שירים. זה יכול להיות שיר שכתבתם בעצמכם על לחן מוכר, שיר ידוע שאתם רוצים לעשות לו קאבר או אפילו שיר חדש שכתבתם והלחנתם לכבוד המאורע. אנחנו נגיע עם כל הציוד שלנו וגישה מקצועית ונהפוך את הפרויקט של הקלטת שיר בבית לחוויה.


הסיבות מדוע הקלטת שיר בבית תעשה לכם טוב

בואו נודה בזה בהכי ישירות – הקלטת שיר בבית זה פשוט כיף, אפילו אם אין לכם סיבה מיוחדת לכך. ואנחנו נגיע גם אם פשוט מתחשק לכם לשיר. אבל מעבר לזה, הקלטת שיר בבית מאפשרת לכם להפיק שיר לרגל אירועים חשובים, כמו מסיבות יום הולדת, בת מצוות, ימי נישואין ועוד. במקום להביא את כל המשפחה אלינו אתם נשארים בסלון, במזגן ואנחנו נגיע אליכם. כמובן, שאחרי כל הקלטת שיר בבית אנחנו מעבירים את השירה עריכה מקצועית עם מיטב אנשי המקצוע, כך שהתוצאה לא פחות ממושלמת. אז במקום להעניק עוד מתנה שגרתית שתשכח בארון, זו ההזדמנות שלכם להעניק מתנה עם ערך אמתי. מתנה מרגשת שתישאר לכל החיים ותמיד תהיה שם כדי להזכיר כמה היקירים שלכם חשובים לכם.

בחרו רק במקצוענים בתחום

חשוב לזכור שבכל הנוגע להקלטת שיר בבית, אסור להתפשר על האיכות. זה שאתם לא מגיעים לאולפן, לא אומר שאתם לא זכאים לתמורה מושלמת עבור ההשקעה שלכם וזה כולל גם את אנשי המקצוע המיומנים ביותר בתחום וכמובן הציוד המתקדם ביותר. אלו בדיוק הדברים שאנחנו שמים עליהם דגש ב SPS ולכן נשמח להגיע גם אליכם עבור הקלטת שיר בבית, כשאנחנו מביאים אתנו את כל המקצועיות, הציוד והניסיון העצום שלנו בתחום.

צרו קשר עם אולפני SPS בנושא של הקלטת שיר בבית

חשוב לנו ליצור אתכם קשר בקלות ויעילות ולכן, יש כמה דרכים שאתם יכולים לשריין אצלנו הקלטת שיר בבית. אתם יכולים לשלוח לנו הודעת וואטסאפ, להתקשר ולשוחח אתנו בכיף, או פשוט להשאיר את הפרטים שלכם בטופס צור קשר ונחזור אליכם עם כל הפרטים לגבי הקלטת שיר בבית. תכינו את הסלון ואת הגרון, כי השיר שלכם יוצא לדרך!

91 צפיות0 תגובות
bottom of page