top of page

כל מה שיכול להשתבש כשאתם מתכננים להקליט על פלייבק

עודכן: 22 במאי 2022


הקלטה מקצועית על גבי פלייבק באולפני אס.פי.אס
הקלטה מקצועית על גבי פלייבק באולפני אס.פי.אס

בשעה טובה ומוצלחת קבעתם הופעה או זמן אולפן. יכול להיות שזו ההופעה הראשונה שלכם ויכול להיות שאתם זמרים ותיקים. יכול להיות שהאולפן שייך לחבר שלכם, אבל יותר סביר ששילמתם לא מעט על הזכות להשתמש בו. לא משנה מה הסיטואציה, משנה שאתם צריכים להקליט על פלייבק. לפעמים אפילו לא מדובר על הקלטה, אלא על שירה חד פעמית כמו במקרה של קריוקי. בכל מקרה, לכאורה העניין נשמע קליל. מגיעים, מקליטים וזהו. אבל יש המון דברים שיכולים להשתבש בדרך ואנחנו כאן כדי להבהיר לכם מה בדיוק יכול להתקלקל. לא כדי לבאס חלילה, אלא כדי שתדעו מאילו מצבים להימנע:

* אתם רוצים להקליט על פלייבק ומגלים שהסאונד שלו לא טוב. זה בדרך כלל נובע מכך שהפלייבק לא לגיטימי (שלא לומר לא חוקי) והוא כולל הגברה של המוזיקה והחלשה של הקול של הזמר המקורי, מה שמעוות את כל הסאונד של השיר. זה יכול לנבוע גם משימוש במוזיקאים חובבניים, שלא מעבדים את השיר כראוי.

* יש שיר שמאוד חשוב לכם לבצע, אבל הגעתם לאולפן ופשוט אין אותו במבחר שהם מציעים. במקרה כזה אתם גם משלמים עבור זמן אולפן יקר שלא השתמשתם בו וגם צריכים לשלם שוב על זמן אולפן חדש. מדובר בבזבוז של סכומי כסף ניכרים.

* נכנסתם לחנות לרכישת פלייבקים אבל הממשק שלה מסובך ומייאש. אז בלית ברירה אתם זונחים את האתר ומחפשים שירים אחרים להקליט או לבצע.

* אתם כבר בדרך להופעה, עניין מלחיץ כשלעצמו, או שאתם בחזרות ומשהו פשוט לא עובד. אתם יוצרים קשר עם אולפן, אך הצוות שם אינו זמין ואתם מרגישים שאין עם מי לדבר כדי להציל את המצב.



ואחרי שהלחצנו– הנה הפתרון

אנחנו באולפני SPS מכירים את כל הסיטואציות האלו ממש מקרוב. זמרים לחוצים מגיעים אלינו כשהם יודעים שנקבעה להם הופעה לעוד כמה ימים או שהם לא מצאו את הפלייבק שהם צריכים באולפן המקורי שהם פנו אליו ומבקשים מאתנו הצלה, שאנחנו כמובן תמיד שמחים לספק. אז אם גם אתם צריכים להקליט על פלייבק אבל תקועים בלי תוצר ראוי להקלטה, כל מה שאתם צריכים זה לבקר בחנות הפלייבקים שלנו ולבחור את השיר שאתם רוצים להוריד. אנחנו מקפידים להקליט פלייבקים איכותיים ברמה גבוהה בלבד, כלומר על-ידי שימוש במוזיקאים מקצועיים ועריכה ממוחשבת היכן שצריך. מעבר לזה, אנחנו מקפידים להציע פלייבקים ממגוון סגנונות מוזיקליים, לא רק פופ או רק מזרחית. אנחנו מאמינים ברב גוניות של המוזיקה הישראלית והעולמית ואוהבים אותה מאוד ולכן, סביר להניח שתמצאו באולפני SPS בדיוק מה שאתם מחפשים ולא משנה מאיזה ז'אנר. אבל מעבר לכך, אם אתם צריכים להקליט על פלייבק ולא מצאתם את השיר אצלנו באתר, הפתרון קל משחשבתם. אנחנו מספקים שירותי הפקת פלייבקים בהתאמה אישית, עבור כל שיר שבעולם ולכן אם לא מצאתם בדיוק את מה שאתם צריכים, פנו אלינו ונשלח לכם את הפלייבק שלכם בהקדם האפשרי. איך מגיעים אלינו? בקלי קלות. אתם יכולים להשאיר את הפרטים שלכם בטופס צור קשר או לשלוח לנו הודעת וואצאפ מהירה ואנחנו נחזור אליכם עם כל הדרוש ונצא ביחד לדרך שאגב לא חייבת להסתיים ברומן קצרצר.


אנחנו מספקים גם שירותי עריכה מוזיקלית מעולים ומעמידים לרשותכם את האמצעים המשוכללים ביותר שיש, כדי שאחרי שאתם מקליטים את השיר אנחנו נדייק אותו בצורה הטובה ביותר ונסייע לכם להישמע נהדר. להקלטת שיר חופה- לחצו כאן להפקת שיר מקורי - לחצו כאן

69 צפיות0 תגובות
bottom of page