top of page

קניית שירים באינטרנט – מה זה אומר?


קניית שירים באינטרנט

היום חצי מהאנשים שתפגשו רוצים להיות זמרים או מוזיקאים, אבל יש משהו שעוצר בעדם.

יש מוזיקאים שלא יודעים לכתוב מילים לשירים שלהם, יש זמרים שלא יודעים לכתוב לחן למילים שהם כותבים ובעיקר יש המון שלא מצליחים בכלל לכתוב שירים.


אם יש לכם פוטנציאל במוזיקה, אבל אתם נתקעים בשלב של כתיבת השירים, אתם בטח מחפשים דרכים אחרות לעשות מוזיקה בלי לכתוב שירים.


ניסיתם לעשות קאברים, ניסיתם ללוות אמנים אחרים ואפילו לקחתם מישהו שיכתוב לכם שירים.

אבל בואו נהיה אמיתיים – אתם צריכים שירים שלכם, שירים שמתאימים לכם, שירים שיעזרו לכם להתקדם ולהתפתח כמוזיקאים.


אין לכם דרך להצליח בעולם המוזיקה בלי להביא חומרים מקוריים שיוצאים ממקום אמיתי שלכם.

והיום? היום יש לזה פתרון, וקוראים לו קניית שירים באינטרנט. כן כן, היום תוכלו לבחור שירים מתוך מאגרי שירים מגוונים, לקנות את השירים שאתם צריכים ולהתחיל לרוץ קדימה! אז איך זה עובד, ולמי זה מתאים?


איך קונים שירים באינטרנט?


קניית שירים באינטרנט היא תהליך לא מורכב ולא מסובך בכלל.

היום יש חברות רבות שמעסיקות מוזיקאים שכותבים שירים רבים עבור מוזיקאים אחרים.

המוזיקאים וכותבי השירים כותבים שירים, מלחינים אותם – ומכניסים אותם למאגר של החברה.


התוצאה היא שלחברות האלו יש מאגרים ענקיים של שירים רבים מכל מיני ז'אנרים וסגנונות שונים.

בעזרת המאגרים האלו, כל מוזיקאי, זמר או סתם מישהו שצריך שיר למטרה מסויימת יכול למצוא שיר שמרגיש כאילו הוא נכתב בול בשבילו, מבלי לשלם סכומים גבוהים במיוחד לכותב שירים שיכתוב שיר במיוחד בשבילו

.

המאגרים האלו מאפשרים לכם לא להתפשר, לא לבחור שיר שמרגיש לכם "בערך" נכון ובמחירים ממש נגישים והגיוניים. בתחום של קניית שירים באינטרנט, תוכלו לשלם עבור הזכות להשתמש בשיר לכל צורך (פרסומת, חתונה או כל דבר אחר) או לשלם עבור הזכות הבלעדית על השיר.


היום, מי שצריך שיר כבר לא צריך לשבור את הראש מול הדף בניסיונות לכתוב שיר בכוח, וגם לא לשלם לכותב שירים סכומים אדירים של כסף רב. היום יש פתרון קל, נוח ויעיל הרבה יותר ואתם יכולים לקנות שירים ממש דרך המחשב או הטלפון הנייד שלכם בלי לבזבז לעצמכם את הזמן.


מי צריך קניית שירים באינטרנט?


למעשה, קהל היעד של שוק קניית השירים דרך האינטרנט הוא לא רק מוזיקאים.

כן, אולי זה מפתיע, אבל אנשים רבים שבכלל לא קשורים למוזיקה צריכים שירים מכל מיני סיבות.


סיבות נפוצות שמצריכות שירות של קניית שירים באינטרנט הן :

שיר עבור פרסומת – כשרוצים שיר שיתנגן ברקע של פרסומת צריך לשלם עבור הזכויות להשתמש בשיר.

אם בוחרים בשיר ידוע של אמן גדול ומפורסם, זה עולה המון כסף. ברוב המקרים אפשר למצוא שיר ברמה לא פחות גבוהה דרך מאגר של קניית שירים באינטרנט.


שיר עבור חתונה – רוצה להפתיע את בן או בת הזוג שלך בחתונה עם שיר מקורי? אין דבר יותר שווה מלשיר שיר מקורי בחופה, ועם מאגרי השירים באינטרנט זה גם קל מאוד למצוא את השיר שנכון עבורך. מוצאים שיר, קונים אותו או משלמים עבור הזכות להשתמש בו, ונהנים משיר מקורי שאף אחד לא שמע לפני כן. בין אם אתם שרים או אותה להקה לקבלת פנים...זאת דרך ייחודית בשביל הרגע המיוחד הזה.


תכלס – אם קניתם את השיר, אתם ממש לא חייבים לספר למישהו שקניתם את השיר, תוכלו לספר לבן או בת הזוג שלכם שכתבתם אותו בעצמכם! סתם,צוחקים איתכם - אנחנו מאמינים בכנות!


שיר לאלבום שלכם – אם אתם מוזיקאים שמחפשים את השיר הבא שלהם, כנסו לאינטרנט ותמצאו את השיר שלכם בצורה הכי נוחה שיש! בעזרת מאגר השירים של SPS, זה לא משנה איזה ז'אנר אתם אוהבים אנחנו בטוחים שתוכלו למצוא את השיר שהכי מתאים לאלבום הבא שלכם.


למה לעבוד עם כותב שירים אחד כשאפשר לבחור מתוך כמה? למה להגביל את הבחירה שלכם לכמה שירים בודדים? מאגרי שירים באינטרנט מאפשרים לכם לבחור את השיר שהכי מתאים לכם מתוך ספריית שירים עשירה במיוחד. אתם נכנסים, שומעים את השירים ובוחרים שיר שאתם מצליחים להתחבר אליו.


עם מאגר השירים של SPS תוכלו לבחור מתוך כמות ענקית של שירים שנכתבו על ידי מוזיקאים מנוסים ומקצועיים שעבדו עם מיטב האמנים בארץ. עם SPS נהנים מיתרון מקצועי וקונים שירים ברמה הכי גבוהה שיש, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שאתם עושים את כל מה שאתם יכולים בשביל ההצלחה שלכם.


יעניין אתכם גם: ערבי גיבוש חברה

261 צפיות0 תגובות
bottom of page