top of page

רעיונות לגיבוש עובדים באווירה אחרת

האם אתם יודעים מה העובדים שלכם באמת צריכים?

בואו נחשוב על זה רגע לעומק: מתי בפעם האחרונה ארגנתם בעבודה יום גיבוש שבאמת גיבש את העובדים? אם התשובה היא "מזמן" או "לא זכור לי", אז יכול להיות שאתם קצת בבעיה. הבעיה הראשונה והעיקרית היא שימי גיבוש לעובדים אמורים להיות בנויים בצורה שבאמת גורמת להם להתקרב, אבל מחוץ לגבולות המשרד ובדרך שהיא הרבה פעמים קלילה ומהנה. אם בכל פעם שאתם מחפשים רעיונות לגיבוש עובדים אתם מסיימים את זה בזה שאתם פשוט סוגרים איזה גן אירועים עם הופעת אורח, אז אולי זה יהיה נחמד, אבל זה לא באמת יעניק לעובדים שלכם ערך מוסף או מיומנויות חשובות שהם יוכלו לקחת איתם אחרי זה לעבודה וליישם אותן כשהם פועלים בשיתוף פעולה ובצוותים השונים. האתגר השני שעומד בפניכם הוא עמידה בציפיות הגבוהות שיש היום לעובדים בכל הקשור לימי גיבוש. אם הם נמצאים כבר זמן מה במקום העבודה הנוכחי ואפילו אם הם משוחחים עם עובדים בחברות אחרות, הם לאט לאט כבר לא מסתפקים – ובצדק – בעוד ערב משעמם עם נאומים ויין זול. עובדים רוצים להרגיש שמשקיעים בהם, שמפרגנים להם ומעניקים להם מכל הלב ולכן, הגיע הזמן שתתחילו להשקיע בערבי הגיבוש שלכם ולנו יש את מה שיהפוך את הערב הזה לבלתי נשכח.


תנו להם לשיר. אנחנו נעשה את השאר

הטרנד הכי חם בעולם הפקות ימי וערבי הגיבוש הוא שירת המונים, פרויקט המגייס מספר רב של אנשים ששרים בו זמנית יצירה מוזיקלית מוכרת, כשהתהליך הוא חווייתי והתוצאה היא מרגשת. יכול להיות שיצא לכם לראות קליפים שנעשו בתחום וסביר להניח שהתקשיתם לשמור על עיניים יבשות. בשירת המונים יש את כל האלמנטים של ערב גיבוש מוצלח:

· היא כיפית. אין כמעט אחד שלא אוהב לשיר וגם אם מישהו מזייף קצת, מתקנים את זה לאחר מכן באולפן. בעבר היו הולכים לשירה בציבור, היום פשוט מתאספים לשירת המונים.

· בשלב ההכנות העובדים צריכים ללמוד את השיר ובמידת הצורך לסייע זה לזה. זה לבדו מגבש מאוד ותצרפו לכך את העובדה שגם השירה עצמה צריכה להיעשות בשיתוף פעולה, על-מנת שתהיה הרמונית. כאמור, שיתוף הפעולה הזה מלווה אחרי זה את העובדים בעבודה עצמה וכך מתקבל ערך מוסף עצום.

· במקום להתאסף בעוד גן אירועים ולצפות בהופעה של הרכב מוזיקלי בינוני, העובדים שותפים ליצירה מוזיקלית מרגשת משל עצמם. אולם מעבר לכך, הם יכולים לקחת איתם העתק של השירה או הקליפ הביתה וכך נשארת להם מתנה לכל החיים, שהיא משמעותית הרבה יותר מכל מוצר יח"צ כלשהו.

· היא לא כוללת חלק של נאומים משמימים של הסמנכ"ל. בונוס בפני עצמו.


אז למי פונים ואיפה מתחילים?

אם כבר מיציתם רעיונות לגיבוש עובדים והחלטתם ללכת על שירת המונים, אולפני SPS כאן לשירותכם המסור. אנחנו מציעים מגוון הפקות מוזיקליות הכוללות בין השאר תפעול של שירת המונים ולא משנה בכמה המונים מדובר. אנחנו מלווים אתכם בכל שלב של התהליך, החל מבחירת השיר וסיוע בלמידה שלו וכלה בהקלטה המקצועית, הצילום האיכותי ולאחר מכן עריכת סאונד באולפן המשוכלל שלנו. כל מה שנותר לכם לעשות זה להשאיר את הפרטים שלכם בטופס צור קשר או לפנות אלינו בטלפון או בהודעה ונוכל לצאת לדרך. אתם בינתיים יכולים לבשר לעובדים שלכם שהפעם הם הולכים לחוות גיבוש בצורה קצת אחרת, שתחליף כל ערב גיבוש בנאלי ותעניק להם מתנה לכל החיים.

8 צפיות0 תגובות
bottom of page