top of page

שאלות טובות ותשובות חשובות בנושא של הפקת סינגל


בגלל שיש לנו באולפני SPS המון ניסיון בהפקת סינגלים, אנחנו שומעים הרבה פעמים שאלות שחוזרות על עצמן, גם מקרב זמרים בתחילת דרכם אבל גם מזמרים ותיקים יחסית שרוצים לחדד לעצמם את הנושא של הפקת סינגל באולפנים שלנו, שהם מהמשוכללים בארץ. חשוב לציין שיש לנו סבלנות לכולם ומענה על שאלות הוא חלק בלתי נפרד מהשירות המעולה שאנחנו מקפידים עליו, אבל ליתר בטחון ריכזנו עבורכם את השאלות הכי בוערות שחשוב שיהיה לכם מענה עליהן.


שאלה: מה מבדיל את אולפני SPS מאחרים?

תשובה: כחלק מהחזון שלנו, אנחנו שואפים להביא את הרמה הגבוהה של האולפנים בחו"ל, כאן לארץ. זה אומר שאנחנו לא מתפשרים על שום היבט של התהליך. אנחנו עובדים רק עם הציוד היקר והמשוכלל ביותר בשוק, כדי לגרום לסינגל שלכם להישמע פגז. אנחנו מעסיקים רק מוזיקאים מוכשרים בטירוף ואנחנו נותנים את הנשמה ואת הלב בכל הפקת סינגל ולכל זמר שמגיע אלינו ולא משנה אם הוא לא מוכר בכלל ומעוניין לפרוץ דרך או שהוא זמר ותיק שבא ללטש כמה דברים.


שאלה: למה השיר שלי לא מצליח להגיע לפלייליסט של אף תחנה?

תשובה: דוגרי? זה כנראה בגלל שהסינגל שלכם לא טוב. וזה לא בגלל שהקול שלכם לא יפה ואתם לא כישרוניים. זה בגלל שהתחרות בתחום היא עצומה ויש עוד המון זמרים מוכשרים ששולחים סינגלים לתחנות הרדיו והעורכים המוזיקליים כבר לא עומדים בעומס. סינגל שלא נשמע מושלם כבר בשנייה הראשונה שלו, ימצא את עצמו בערימה שהעורך דוחף באיזה מקום בלי להתייחס אליה יותר מדי. אבל לסינגל שעשוי כראוי, מופק כמו שצריך ומבליט את הכישרון שלכם ואת המיתוג הייחודי שלכם כזמרים, יש סיכוי גבוה יותר להיות מושמע ברדיו ולעבור את ישיבות הפלייליסט הידועות לשמצה. לכן אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר.


שאלה: כמה סינגלים כדאי לשחרר לרדיו?

תשובה: כדי לפרוץ מספיק סינגל אחד שיעשה את העבודה. אבל אם יש לכם כבר אלבום שלם, כדאי לשחרר כסינגלים את השירים שהכי סביר שיתפסו את המאזינים. מתחילים כמובן מאחד-שניים ובהמשך משחררים סינגלים נוספים, כשבדרך כלל המשותף להם הוא שהם מצליחים לבטא את הרבגוניות של הזמר אך בו זמנית את הקו המוזיקלי הברור שלו. כחלק מהתהליך של הפקת סינגל ומתוך הניסיון העצום שלנו בתחום, צוות SPS גם יסייע לכם להחליט איזה סינגלים כדאי לשלוח לרדיו.



שאלה: יש לי שיר מהמם. איך גורמים לו להגיע ליותר אנשים?

תשובה: אחת הדרכים הכי יעילות להגיע לקהלים חדשים, היא לעשות רימיקס לסינגל. הז'אנר הכי פופולארי הוא כמובן מיקס קלאבים, שלוקח את השיר שלכם וגם אם זו בלדה שקטה ומרגשת, מוסיף לה ביט מקפיץ שמתאים להשמעה במועדונים, אירועים ומסיבות. חוץ מזה, אפשר לעשות רימיקס לכל שיר וסגנון, אך יש צורך בצוות מקצועי כמו זה של SPS ובציוד משוכלל שיגרום לשיר להישמע טוב גם אחרי העיבוד המגניב שלו.


שאלה: טוב החלטתי. אני רוצה לפנות אליכם בנוגע לנושא של הפקת סינגל. איך יוצרים קשר?

תשובה: אנחנו שומרים על ערוצי תקשורת פתוחים עם הלקוחות שלנו ולכן מעמידים לרשותכם כמה אפשרויות. אתם יכולים להשאיר פרטים בטופס צור קשר ואנחנו נחזור אליכם עוד לפני שתספיקו להגיד "הפלייליסט של גלגל"צ". אפשרות שניה היא פשוט לפנות אלינו בהודעה או להרים אלינו טלפון 03-6481278 ולקבוע זמן אולפן שבו נתכנס על-מנת להפיק לכם את הסינגל החדש שלכם.


18 צפיות0 תגובות
bottom of page