top of page

שירי אהבה ללא לחן - אל תשאירו אותם במגירה💛❤️

עודכן: 2 בדצמ׳ 2021


יש לכם שירי אהבה שכתבתם במהלך השנים וכעת אזרתם את האומץ להוציא את הרגשות הללו החוצה לאור? אנו הכתובת לכך.


כותבים מוכשרים רבים שמרו את הטקסטים שלהם עשור או יותר וזה לא אומר שהפסיקו לכתוב, זה פשוט לא היה הרגע הנכון להוציא את השירים האלו לאוויר העולם.


כעת הניצוץ חזר אל חייכם ואתם מרגישים מוכנים להוציא את פרץ הרגשות השמורים של שירי האהבה שלכם החוצה אבל בשביל זה, תצטרכו את הלחן המושלם שיתלבש בדיוק על המילים שכתבתם.


השלב הבא שלכם - הלחנת שירי האהבה שלכם💛❤️


אנו באולפני SPS בעלי נסיון של שנים בהלחנת שירי אהבה, זיכרון, תקווה, געגוע, רגשות ועוד, לכן אם השירים שכתבתם באחד מהנושאים האלו, נשמח להלחין לכם אותו כדי שיוכל לקפץ לו מהמגירה שבה אוחסן שנים רבות.



אבל איך מוציאים את השיר לרדיו לאחר ההלחנה?💛❤️


לאחר הלחנת השיר, אתם מקבלים אותו למייל כסקיצה עם שירה בליווי פסנתר. סקיצה של שיר לא שולחים לרדיו, בגלל זה אנו פתחנו שירות משלים של הפקת שירים הכוללת מציאת זמר או זמרת שישירו את שירכם עם הלחן החדש, שליחתו לכל תחנות הרדיו בארץ, וכל זה במחיר מיוחד על מנת שהשיר שלכם יפרח החוצה ויזכה לחשיפה בתחנות הרדיו.




צרו קשר עוד היום בשליחת הודעת וואצאפ או הודעה באתר ושיר האהבה שלכם בשבועיים הקרובים יוכל להיות מולחן, מופק מוזיקלית, מושר, מוקלט ולהישלח לתחנות הרדיו בכל רחבי הארץ. להזמנת לחן מקורי לשיר שלכם - לחצו כאן


134 צפיות0 תגובות
bottom of page