top of page

שירת המונים – יצירה משותפת



תהליך היצירה הוא תהליך קסום ומעמיק שבאמצעותו אנחנו יכולים להביע את הרגשות שלנו ולהתחבר לעצמנו. היצירה משחררת אותנו, היא נותנת לנו אפשרות לתעל את המחשבות והרגשות שלנו וליצוק אותם אל תוך היצירה שלנו.

יצירת שיר היא תהליך אמנותי מרתק שעוזר לנו לגלות חלקים שונים בעצמנו, ולהתחבר לעצמנו או לאחרים. תהליך יצירת השיר הוא תהליך אינטימי ומרגש, וכאשר אנשים אחרים חולקים איתנו את הדרך ואת תהליך היצירה, יכול להיווצר בינינו לבינם חיבור עמוק ומיוחד.כתיבת המילים, בניית המלודיה והקלטת השיר, כולם תהליכים שכאשר הם נעשים באופן משותף, הם יוצרים תוצר סופי ייחודי שמגבש את הקבוצה שיצרה אותו.

אז למה שרק אמנים יוכלו להנות מהדבר המדהים הזה? למה אנחנו, אנשים רגילים ונורמטיביים לא יכולים לחוות עם אנשים אחרים את החוויה הזו וליצור משהו מדהים יחד? ובכן, האמת היא שאתם יכולים לחוות חוויה כזאת.

אתם יכולים להקליט שיר יחד עם אנשים אחרים וליצור שיר יפהפה ומדהים.

איך עושים את זה? קוראים לזה שירת המונים.

מה זה שירת המונים?

שירת המונים היא למעשה האפשרות שלכם להקליט שיר במשותף. הקלטת השיר תהיה מהנה ומגבשת, ואין ספק שהקבוצה שלכם לא תהיה אותו הדבר לאחר שתעברו פעילות של שירת המונים.

אז איך עושים את זה?

  1. אתם צריכים לכתוב שיר.

  2. מגיעים יחד לאולפן הקלטות מקצועי עם ציוד ברמה הכי גבוהה שיש.

  3. אתם נפגשים עם מפיק מוזיקלי מקצועי שיודע בדיוק מה הוא עושה, אחד כזה שנדמה שהפיק שיר כבר לכל אמן בארץ.

  4. המפיק ידאג שלכל אחד יהיה תפקיד משלו, ויוודא שכל אחד יידע בדיוק איזה קול הוא צריך לעשות.

  5. המפיק המוזיקלי שלכם יבחר מי ישיר את אילו שורות, באיזה טון הוא ישיר אותן ובשורה התחתונה - איך כל אחד יתרום לשיר בצורה המיטבית.

  6. אתם תשירו יחד באולפן ותקליטו את השיר שלכם.

  7. השיר יכנס לעריכה על מנת להפוך לתוצר סופי שנשמע מקצועי ומלוטש כהוגן.

בסך הכל, מדובר בתהליך פשוט מאוד שלא דורש מכם איזשהו מאמץ מטורף, וכל מה שאתם צריכים לעשות זה לדאוג שכולם משתתפים ומתמסרים לתהליך. הפעילות הזו מגבשת מאוד והיא יוצרת קשרים אישיים ועמוקים יותר בין חברי הקבוצה והיא מאפשרת לכם לחוות הקלטת שיר מקצועית, ממש כמו זמרים אמיתיים.

שירת המונים היא פעילות קבוצתית מוצלחת במיוחד כי היא מאתגרת את הקבוצה לנהל תהליך יצירה משותף ומאפשרת לכל אחד להתבטא ולהרגיש שהוא חלק ממשהו גדול יותר. בהקלטת השיר ובתהליך יצירתו, כל פרט בקבוצה יכול להכניס את החלק שלו עד שנוצר תוצר סופי מגוון ומלא ברגש וייחודיות. המפיק דואג שלכל אחד יהיה את החלק שלו כדי שאף אחד לא ירגיש מחוץ ליצירת השיר ושכולם יהיו חלק חשוב מהשיר הסופי.

למי מתאימה הפעילות?

הפעילות מתאימה לכל קבוצה שרוצה להפוך למגובשת יותר. הקבוצה שעוברת את התהליך בונה קשרים בין אישיים איכותיים ועמוקים המתאפשרים רק בתהליך של יצירה משותפת.

הפעילות מתאימה במיוחד עבור קבוצות של :

  • כיתות בבתי ספר.

  • צוותי עובדים של חברות וארגונים.

  • תנועות נוער.

  • גני ילדים.

למעשה אין קבוצה שלא יכולה להרוויח משירת המונים, וכל קבוצה שרוצה להגיע למצב שבו יש קשרים עמוקים בין חברי הקבוצה יכולה להשיג את זה דרך הפעילות הזה. הפעילות מעולה עבור כל קבוצה שרוצה ללמוד כיצד לעבוד יחד בצורה נכונה יותר ומכבדת יותר, כיצד לשתף את כל חברי הקבוצה ולשפר את שיתוף הפעולה בין חברי הקבוצה.

בעולם שלנו היום, בו כל אחד עוסק בענייניו פחות או יותר 99% מהזמן, יש ערך רב לפעילות קבוצתית כזו שבה אנחנו לומדים כמה מדהים לעבוד בצורה משותפת. אנחנו לומדים דרך הפעילות הזו שכאשר אנחנו עובדים יחד אפשר ליצור דבר גדול יותר מאיתנו.בפעילות שירת ההמונים, כל אחד תורם את חלקו ליצירה והחלקים מתחברים יחד לכדי תוצר סופי מרהיב, מרגש ומפתיע.

אז תנו לכם הזדמנות להרגיש מה זה להיות זמרים, ותרוויחו שיתוף פעולה טוב הרבה יותר על הדרך, ובואו אלינו להקליט שיר משותף שנשמע הכי מקצועי שאפשר.

אולי יעניין אותך גם: נגנים לקבלת פנים

20 צפיות0 תגובות
bottom of page