top of page

הקמת חדר הקלטה כמו שתמיד חלמתם עליו


בניית חדר הקלטה
בניית חדר הקלטה

הכירו את הרדיו של המאה ה-21: הפודקאסט

אם יש משהו שמאפיין את המהפכה הטכנולוגית של המאות ה 20 ו ה 21 יותר מהכול, זו העובדה שהכוח, השליטה והתהילה עברו מלהיות מנת חלקם של כמה כוכבי רדיו, טלוויזיה וקולנוע, אל הקהל הרחב. תחשבו על זה – היום כל אחד יכול לייצר תוכן (איכותי יותר או פחות), לפרסם את עצמו ולזכות בתהילת עולם. חלק מהזמרים המצליחים ביותר בעולם כיום כמו שון מנדס או ג'סטין ביבר, התחילו בכלל ביוטיוב. גיימריםובלוגריות אופנה וביוטי מתפרנסים גם הם מערוצי היוטיוב שלהם, שמהווים תחליף לשידורי הטלוויזיה של פעם. בנוסף, עוד לפני עידן הטלוויזיה, כיכב הרדיו כפס ייצור של כוכבים וגם אם כוחו ירד משמעותית עם השנים, אי אפשר שלא להתעלם מכמה צמדי שדרנים מוכרים מאוד בישראל, או שדרנים בעלי זהות ייחודית כמו אופי חמום מוח או טעם מוזיקלי מובחן. עכשיו, גם זה משתנה ולאט אך בטוח משתלטים הפודקאסטים על הדרך בה אנחנו צורכים תכנים ומאפשרים לכל אחד להיות כוכב רדיו בעצמו. הפודקאסט הוא למעשה "רדיו אינטרנטי" אשר מפעיליו פועלים באופן עצמאי ולא כפופים לתכתיבים של תחנת רדיו ממשלתית או מסחרית. אולם דבר אחד שמשותף לפודקאסט ולרדיו הוא, ששניהם זקוקים לחדר הקלטות מקצועי על-מנת להפיק תכניות ולהעשיר את קהל המאזינים בתוכן איכותי וכאן אנחנו ב SPS נכנסים לתמונה, עם הקמת חדר הקלטה ברמה הגבוהה ביותר שיש.


מי עוד זקוק לחדר הקלטות מקצועי?

כיום, גם חברות מובילות וגדולות במשק משקיעות בנושא של הקמת חדר הקלטה, היכול לשמש אותם לצרכים שונים. חברה המפיקה מצגות באופן קבוע עבור כנסים וגיוס משקיעים וזקוקה לקריינות רדיופונית ורהוטה שתלווה אותן, משתמשת בחדר הקלטות. גם חברה שמוציאה באופן קבוע עדכונים עבור לקוחותיה ועובדיה, משתמשת בחדר הקלטות כדי להקליט את העדכונים, לערוך ולהפיץ אותם באמצעות הציוד המשוכלל שבחדר ההקלטות. בשורה התחתונה, הקמת חדר הקלטה יכולה לשמש גם את המגזר הפרטי ואת כל מי שמעוניין להפיץ לעולם את מה שיש לו להגיד וגם את המגזר העסקי, שמוצא דרכים יותר ויותר מתוחכמות להפיץ את המסרים של המותג.


אנחנו נקים לכם חדר הקלטות חלומי

אס.פי.אס מתמחה בתחום של הקמת חדר הקלטה, אולפני שידורים, אולפנים ירוקים ועוד. לכן, אם גם אתם

מעוניינים בחדר הקלטה שמתוכנן, בנוי ומעוצב תוך תשומת לב לפרטים הכי קטנים, אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עוד היום. ב SPS אנחנו עובדים תחת תכנית עבודה מסודרת בעלת שלבים ברורים, המוודאים כי אתם מקבלים תמורה מלאה להשקעה וכמובן גם אחריות מלאה על העבודה. בשלב הראשון, אנחנו מגיעים למקום בו אתם מעוניינים להקים אולפן, מתרשמים ומודדים. לאחר מכן, נשב לשיחה בה נבין לעומק את הצרכים שלכם ובהתאם למה שיעלה בשיחה נבנה לכם אולפן מאפס, כולל החיווט, הכיול, הציוד המקצועי ואפילו עיצוב בטוב טעם כדי שיהיה לכם נעים לשבת באולפן החדש שלכם ולשדר אל העולם. אז מה אתם צריכים לעשות? ובכן, כל תהליך גדול מתחיל בצעד קטן ולכן, דבר ראשון צרו אתנו קשר. אתם יכולים להשאיר את הפרטים שלכם בטופס צור קשר או לשלוח לנו הודעה ואנחנו נחזור אליכם עם כל הפרטים לגבי הקמת חדר הקלטות. זכרו, שכדי להקליט תכניות ברמה גבוהה, אסור לכם להתפשר על איכות האולפן.

לכן, בחירה ב SPS מבטיחה לכם הקמה מקצועית בסטנדרט בינלאומי ואולפן שישמש אתכם במשך שנים רבות. https://www.sps-productions.co.il/

162 צפיות0 תגובות
bottom of page