top of page

כל מה שלא ידעתם על תיקון זיופים

עודכן: 22 בדצמ׳ 2021


יש לנו חדשות טובות וחדשות רעות. נתחיל מהרעות. יושבים? יש מצב שאתם לא נשמעים כזה מהמם כמו שנדמה לכם. אנחנו יודעים שזו ידיעה מבאסת, אבל המון אנשים שומעים את עצמם במקלחת וחושבים שהם נשמעים נהדר ואז כשהם מסיימים להקליט שיר באולפן מקצועי הם המומים לרעה ולא מבינים למה הם נשמעים כל כך על העוקם. עד כאן השבתת השמחות ועכשיו לחדשות הטובות: אפשר בקלות לשפר את איך שהשירה שלכם נשמעת, עם תיקון זיופים. מה זה ואיך עושים את זה? הנה ההסבר המלא:

שיטות לתיקון זיופים וערוצי שירה

בגדול, יש שתי שיטות לתיקון שירה. שתיהן דורשות שימוש באולפן ברמה גבוהה עם איש מקצוע מיומן שמתמחה בתחום של תיקון זיופים. השיטה הראשונה, היא הנפוצה ביותר. אתם שרים באולפן מול טכנאי והוא ממקסס את הסאונד תוך כדי שירה, תוך שימוש באמצעים מתקדמים. זהו תהליך שאורך זמן רב, משום שהשירה צריכה להיות מושלמת. כלומר, יש זמרים שעומדים ושרים במשך שעות את אותה שורה רק כדי שהיא תהיה הכי מדויקת שיש.

השיטה השנייה היא זו שאנחנו עובדים אתה. ב SPS אנחנו עושים את הדברים קצת אחרת ולקחנו את התחום הזה של תיקון זיופים קדימה, אל עבר פתרון משוכלל יותר. לכן, אצלנו אתם לא שרים מול טכנאי אלא מול מוזיקאי מקצועי, עם שמיעה מוזיקלית אבסולוטית, שמתקן את התווים בשירה שלכם מבלי שאפילו תשימו לב. מדובר בחסכון בזמן אולפן ולכן גם בעלויות. אנחנו לא דורשים מכם לשיר מושלם, אלא רק סביר (כמובן שמכל הנשמה והלב). את הנושא של תיקון זיופים כבר תשאירו לנו.


ואי אפשר בלי קצת רכילות

זה השלב שרוב האנשים אומרים לעצמם: "רגע. זה אומר שכל הזמרים משתמשים בשירות הזה?" ובכן, התשובה היא לא חד משמעית ואנחנו כמובן לא יכולים לחשוף שמות של זמרים שבוודאות נשמעים פחות טוב ממה שנדמה לכם... אבל אנחנו יכולים לתת לכם רמז. זמר שנשמע טוב בהופעה חיה, הוא בדרך כלל זמר מוכשר טבעי שלא צריך לתקן לו את השירה. זמרים שאתם הולכים להופעות שלהם ומופתעים מכמה גרוע הם נשמעים, אלו זמרים שבדרך כלל עושים תיקונים רבים באולפן ובהופעה חיה פשוט אין מי שיש שיתקן אחריהם ויטשטש את העובדה שהכישרון שלהם חלקי בלבד. אם הזמרים הכי גדולים בארץ ובעולם משתמשים בשירות הזה, אין סיבה שגם אתם לא תשתמשו בו. ומילה שלנו – גם כשתהיו זמרים מפורסמים, עדיין תצטרכו שיפוץ קטן מדי פעם, כדי לתת למאזינים שלכם את מה שהם אוהבים לשמוע.



כך תדעו אם אתם זקוקים לשירות של תיקון זיופים

קודם כל, תצרו אתנו קשר. אתם יכולים לפנות אלינו דרך האתר או למלא את הפרטים שלכם ונחזור אליכם עם כל האינפורמציה שאתם צריכים. דבר שני, בואו לשיר באולפנים המדליקים שלנו. זה לא משנה אם אתם זמרים מקצועיים או חובבים ואם אתם מקליטים סינגל לרדיו או סתם בשביל הכיף שלכם. אתם חייבים לשמוע פעם אחת איך השירה שלכם נשמעת אחרי עריכה איכותית באמת, כדי להבין מה ההבדל. אפילו זמרים שהקליטו באולפנים אחרים פונים אלינו, כדי שנתקן להם את השיר כמו שצריך. אז אתם פשוט יכולים לחסוך את הטרחה ולהגיע אלינו ישירות. אנחנו עובדים בחדר בקרה בסטנדרט בינלאומי, שמצויד בציוד ותוכנות מיקס מקצועי, מאסטרינג, ערוצי סאונד עם אפקטים וכל מה שאתם זקוקים לו כדי שהשירה שלכם תשמע 100%.

123 צפיות0 תגובות
bottom of page