top of page

שירת המונים לגופים – האטרקציה המושלמת


שירת המונים

אנשים, בין אם מדובר בעובדים, חיילים או חברים בכל גוף אחר – הם הנכס הכי חשוב בכל ארגון. לכן, השקעה באנשים משמעותה השקעה בארגון. אנשים מעריכים מאוד כשבמקום העבודה שלהם מעניקים חשיבות גם לאנשים שהם, לחיים האישיים שלהם ולעולם שלהם, גם מחוץ למקום העבודה. כך גם חיילים, כאשר בין כל הדרישות, מביעים הערכה כלפי עבודתם הקשה ונוהגים בהם באכפתיות ובכבוד. אנשים שמרגישים שלארגון אליו הם משתייכים אכפת מהם באמת, גם יתרמו פי שניים בחזרה לאותו ארגון.


ארגונים יכולים להשקיע בכוח האדם שלהם במגוון דרכים. ניתן למשל להשתמש בתמריצים כספיים, לספק שירותים שונים ומעטפת רחבה שנוגעת למגוון תחומי החיים. אחת הדרכים המרכזיות שבאמצעותה יכול ראש ארגון להביע הערכה כלפי האנשים שתחתיו, היא יצירת הזדמנויות לחוויות שהן לא מקצועיות. יש אמירה חזקה בבחירה כגוף מקצועי לעצור את העבודה ולקיים חוויה שאינה מקצועית נטו, ואפילו אישית. זה נותן לאנשים תחושה שמשקיעים בהם, ושאכפת למקום שהם נמצאים בו ולעומדים בראשו מהאנשים שהם. שירת המונים לגופים היא הזדמנות מעולה לעצור ולהביע הוקרה כלפי כוח האדם בארגון. אנשים שמרגישים שייכים למקום העבודה שלהם, שמרגישים שדואגים להם ושהם בראש סדר העדיפויות – יהיו גם עובדים טובים יותר, או חיילים טובים יותר, ויבצעו את משימותיהם טוב יותר, כך שמדובר בהשקעה משתלמת בהחלט.


שירת המונים לגופים – למי שמחפש חוויה


סיבה משמעותית נוספת לפוטנציאל של שירת המונים לגופים כאטרקציה מרכזית, היא כמובן הגיבוש שהיא יוצרת. שירת המונים זו חוויה שדורשת המון שיתוף פעולה ומודעות אחד לשני, וגם התוצר שלה מייצר גאוות יחידה ותחושת שייכות. החוויה של השירה ביחד גורמת לכל אחד להבין כי השלם גדול מסך חלקיו, ולהתפעם מכוחה של הקבוצה. הבנות אלה משמעותיות מאוד עבור כוח האדם בכל ארגון. גיבוש, חשוב לזכור, הוא אחד ההיבטים הכי משמעותיים שכדאי לארגונים שונים להשקיע בו. כשאנשים מרגישים שייכים וחשים כי הם חלק מקבוצה – הם גם יתנהגו ככאלה. שיתוף הפעולה יהיה טוב יותר והמחויבות של כל פרט למשימות של הארגון, שהן משימותיו של הקבוצה אליה הוא מרגיש שייך, תהיה גבוהה יותר. על כן, אין ספק ששירת המונים עבור ארגונים היא כלי חשוב במיוחד.


שירת המונים היא גם דרך נהדרת לשבור את השגרה. בעידן הנוכחי, אנשים עובדים שעות ארוכות ורבות יותר מאי פעם, והעבודה היא למעשה מרכז חיינו. יש לזה היבטים חיוביים רבים, אולם העבודה הממושכת יוצרת גם קשיים. קשה למצוא רגע לפעמים לעצור, לנשום ולשבור את השגרה האינטנסיבית. בעיקר מאז שנכנסו הטלפונים הניידים לכל בית, אנו נדרשים לעתים תכופות להיות זמינים ממש 24\7, ולא יודעים מתי ליצור פסק זמן ולנוח לרגע מהעבודה ומהמחשבות הנלוות לה. שירת המונים מהווה הזדמנות מדהימה לסייע לאנשים שלכם לשבור את השגרה, לצאת מהמשרד ולחוות חוויה קצת אחרת. אנחנו לא שמים לב, אבל העבודה הממושכת כל כך שוחקת אותנו, ורק אחרי שתנסו תראו איך שבירה של השגרה תורמת לכוח האדם שלכם, והופכת גם את העבודה לטובה ויעילה יותר. שירת המונים היא חוויה מהנה, מצחיקה וקלילה, וגם עוצמתית ומשמעותית, שתספק לאנשים שתחתיכם פסק זמן מושלם ותמלא להם את מיכל האנרגיה מחדש.


אולי יעניין אתכם גם: נגנים לקבלת פנים


6 צפיות0 תגובות
bottom of page