top of page

להקה לקבלת פנים – מרים כל אירוע!

עודכן: 9 במרץ 2019



להקה לקבלת פנים

לארגן אירוע זו משימה גדולה ומורכבת שיש בה תחומים רבים שבהם צריך להתעסק.

אנחנו תמיד שואפים ליצור את האירוע הכי טוב שאנחנו יכולים במסגרת התקציב שלנו.

אנחנו יושבים וחושבים איך להפוך את האירוע הזה לאירוע ברמה גבוהה, שבו כל האורחים נהנים ואף אחד לא חותך מוקדם, אלא שכולם מתבאסים ללכת.


ובאמת, זה לא קל להצליח להרים אירוע מיוחד שכולם נהנים בו באמת, צריך לחשוב טוב טוב כיצד לתכנן את האירוע ומה להביא על מנת ליצור בו אווירה מיוחדת. יש דרכים רבות לשדרג את האירוע שלכם ולהפוך אותו מאירוע רגיל ובנאלי לאירוע שנותן לכולם הרגשה שמדובר באירוע מושקע ורציני.


חלק מהדרכים האלו יכולות לעלות לכם המון כסף, וחלק מהן פשוט דורשות יצירתיות רבה והשקעה של זמן ועבודה.

אבל אם אתם שואלים אותנו, אין דרך טובה ביותר לתת לאירוע שלכם אווירה ולגרום לכל האורחים שלכם לעוף באוויר מאשר קצת מוזיקה חיה. להקה לקבלת פנים תוסיף המון אווירה לאירוע שלכם ותדאג שכל מי שנכנס לאירוע מתחיל עם אנרגיות גבוהות. אבל למה צריך מוזיקה בקבלת הפנים? ואיזה סוגי מוזיקה נבחר לקבלת הפנים?

למה להקה לקבלת פנים זה כל כך חשוב?

אתם יודעים? הלכנו להרבה, אבל הרבה אירועים בשנים האחרונות. ואם לומר את האמת – אנחנו דיי משתעממים ברוב האירועים. זה כמעט תמיד אותו הדבר : קבלת פנים רשמית מדיי, נאומים ארוכים, דיג'יי (שלפעמים עדיף כבר לשים מוזיקה מהטלפון, קחו דיג'יי מקצועי בבקשה!) קצת ריקודים וזזים הביתה.


אבל יש אירועים ששוברים את המוסכמות, יש אנשים שבוחרים בחירה נועזת ומביאים מוזיקה חיה לאירוע שלהם.

ומה לעשות...זה משתלם! גם כשזה לא ממש הסגנון שלנו, אנחנו לא יכולים להתעלם מלהקה שמנגנת מול הפרצוף שלנו.

בטח כשמדובר בלהקה בקבלת הפנים, שהמוזיקה שלה מגיעה אלינו מיד כשאנחנו נכנסים לאירוע.


להקה בקבלת פנים זה דבר שהופך להיות יותר ויותר נפוץ, אבל לדעתנו, עדיין לא מספיק אנשים עושים את הבחירה הזו.

וחבל, כי להקה לקבלת פנים מוסיפה המון לאירוע שלכם, ועוזרת להפוך את קבלת הפנים, החלק הכי פורמלי בכל אירוע – לקליל ומהנה. חוץ מזה, מוזיקה חיה גורמת לאורחים שלכם להנות מהאירוע ולהרגיש שהשקעתם באמת.

והם אפילו לא יודעים שלא שילמתם על זה כל כך הרבה!

איזה מוזיקה מתאימה לקבלת פנים?

עכשיו, בהחלט יש סוגייה של איזו מוזיקה הלהקה תנגן בקבלת הפנים. המוזיקה שהלהקה תנגן בהכרח תשפיע על האווירה וההרגשה של האורחים, לכן אתם רוצים לוודא שאתם פותחים את האירוע באנרגיות הכי גבוהות שיש.

אם אתם שואלים אותנו – הנה 3 סגנונות המוזיקה הכי מומלצים לקבלת פנים :


1. רוקנרול – אין מה לעשות, אנחנו אוהבים רוקנרול יותר מכל סגנון אחר. הוא מרים את מצב הרוח, הוא גורם לנו להרגיש חיים מבפנים והוא משרה אווירה קלילה ופתוחה. שימו לב שאתם מבקשים מהלהקה שתנגן שירים שעושים אווירה טובה, ולא שירים מדכאים. ועל הדרך, תבקשו כמה מהשירים האהובים עליכם, זה האירוע שלכם, בכל זאת...

2.ג'אז – אם תשאלו אותנו, מדובר באחד מהסגנונות הכי טובים לקבלות פנים. למה? כי זה סגנון נעים לשמיעה שמאפשר יכולת לדבר ולא משתלט על הסיטואציה. ועם זאת, הוא עדיין מצליח להשרות אווירה יוקרתית ואינטימית שמחממת לנו את הלב. כשאנחנו מארגנים אירוע, אנחנו דואגים שתהיה להקה לקבלת פנים שתנגן עבורנו להיטי ג'אז ישנים שאנחנו אוהבים. וכשאין להקה, אנחנו נדאג שלפחות הרמקולים ינגנו בחלק מהאירוע שירי ג'אז כדי ליצור את האווירה שאנחנו רוצים.

3.בוסה נובה – הבוסה נובה הוא סגנון מוזיקה לטיני נהדר שמכניס את כולם לקצב בלי בעיה. אם תביאו להקת בוסה נובה לקבלת הפנים שלכם, אתם יכולים להיות בטוחים שגם המנכ"ל של החברה שלכם לא יוכל להישאר אדיש ויתחיל לרקוד. עם מוזיקה לטינית, אין משחקים – כולם רוקדים וכולם מתחברים.


כשאתם מחפשים להקה לקבלת פנים, חשוב שתבחרו בלהקה שהיא חלק מחברה מסודרת, כדי שתהיו בטוחים שלא יהיו לכם פאדיחות. בחרו בחברה רצינית שיודעת להתחייב לכם, חברה עם ניסיון בתחום ורמת מקצועית גבוהה. אל תיקחו חובבנים לאירוע שלכם, זה סיכון מיותר שאתם לא רוצים לקחת. דאגו לעבוד רק עם מקצוענים, כדי שלא תצטרכו לדאוג לרגע.


עוד רעיון מגניב לקבלת פנים - פסנתרן לאירועים ! לכניסה מרגשת במיוחד...

17 צפיות0 תגובות
bottom of page