top of page

הרכב לקבלת פנים – הדבר הכי טוב שלא חשבתם עליו



הרכב לקבלת פנים

כבר שנים שאני והחברה מתכננים להתחתן, פשוט חיכינו לרגע הנכון. חיכינו לרגע שבו זה לא יקבור אותנו כלכלית, שבו נוכל לדעת שאנחנו יכולים להביא לחתונה שלנו מה שאנחנו רוצים בלי רגשות אשם ובלי דאגות. אז חיכינו, חיכינו 3 שנים עד שקיבלתי את הקידום המתוכנן, והגיע הרגע ללכת על זה ולעשות לעצמנו את האירוע שרצינו.

התחלנו לארגן את האירוע בשיא ההתרגשות, חיכינו כל כך הרבה זמן שהוא פשוט היה חייב להיות מושלם. ישבנו וחשבנו מה אנחנו רוצים שיהיה בחתונה שלנו, שאלנו חברים, התייעצנו עם ההורים. אם הבוס שלי היה יודע כמה שעות בזבזתי עבודה על חיפוש אטרקציות לאירועים באינטרנט כנראה שהייתי מובטל.

החלטנו שאנחנו רוצים לבחור רק במה שיביא לנו ערך אמיתי לחתונה, מה שבאמת יעשה את ההבדל הגדול ויגרום לאירוע שלנו להיות אירוע ברמה הכי גבוהה שיש. הגענו יחד להחלטה שמוזיקה טובה חייבת להיות באירוע שלנו. עכשיו, דיג'יי כבר סגרנו, השאלה אם זה מספיק? הרי היום, דיג'יי זה כבר סטנדרט וזה ממש לא מרגש אף אחד. ואז שמענו על הדבר הזה, הרכב לקבלת פנים.

מה זה בעצם הרכב לקבלת פנים?

עכשיו, בהתחלה לא ממש ידענו למה לצפות ולא הבנו בדיוק מה זה באמת אומר הרכב לקבלת פנים של חתונה. בשורה התחתונה, מדובר בהרכב של נגנים שמגיעים לקבלת פנים שלכם ומנגנים. אנחנו יודעים, זה נשמע ממש בסיסי ויש כאלו שחשבו שזה יהיה מיותר. אבל בתכלס, אחרי החתונה כולם הסכימו איתנו שזה היה הדבר הכי שווה שהיה באירוע הזה. מאז, הייתי בעוד שלוש חתונות של זוגות שלקחו את הרעיון מאיתנו, ובכל פעם היה מדובר בהצלחה מסחררת.

למה זה כל כך מוצלח?

קבלת פנים זה הרגע הכי מלחיץ באירוע - אומרים שלום לכל אורח, כולם באים לחבק אותך ולברך אותך ויש גם כמה חסרי טאקט שטורחים ללחוש לך "פינקתי עם הצ'ק". זו תחילת האירוע ואתה רוצה שהכל יילך כמו שצריך, אתה שמח כמובן, אבל הלחץ עדיין שם ואתה רק רוצה להנות מהאירוע שלך. יש אנשים רבים שפשוט לא מצליחים להתמודד עם קבלת הפנים, הם רק מחכים שזה יעבור והאירוע יתחיל ופשוט לא יודעים איך לאכול את זה.

ידעתי שגם אני כזה שנלחץ בקלות כשאני באור הזרקורים, ובאירוע כל כך חשוב ומשמעותי – חיפשתי איך להקל על הרגע הזה. אז מגיעים לך כמה נגנים מקצועיים מתחילים לנגן מוזיקה נינוחה ונעימה שהופכת את האווירה להרבה יותר קלילה.

זה מפיג לחץ, זה משרה רוגע על כולם, וזה מתחיל את האירוע בצורה הכי נכונה שאפשר. זה גם מעביר חלק מתשומת הלב ממך, כי כולם רוצים לראות את ההרכב מנגן, וגם עוזר לך להרגיש הרבה יותר נוח עם הסיטואציה.

למה כל כך כדאי להביא הרכב לקבלת הפנים שלכם?

כולנו כבר יודעים מניסיון אישי כמה מוזיקה יכולה להשפיע על האווירה ועל מצב הרוח שלנו. למוזיקה יש עוצמה בלתי מוסברת להפוך את הרגעים העצובים שלנו לשמחים יותר, להרגיע אותנו כשאנחנו לחוצים או עצבניים ולעזור לנו להתרכז כשאנחנו ממש מבולבלים. כבר לא מדובר באיזה מיתוס או תופעה שרק אתם מרגישים, אלא שהיום כבר יש מחקרים רבים שמוכיחים שמוזיקה יכולה להיות סופר אפקטיבית בשינוי אווירה ומצבי רוח.

אז למה לא להשתמש בזה לטובתכם? כשאתם מביאים הרכב לקבלת פנים, אתם בעצם משתמשים במוזיקה כדרך שלכם ליצור את האווירה שאתם רוצים שתהיה. כמובן שלעיצוב ולמזג האוויר, למשל, יש כוח השפעה על האווירה, אבל המוזיקה היא כלי חסר תקדים שנתון לכם על מנת ליצור את האירוע שאתם רוצים. בעזרת הרכב בקבלת פנים שלכם, אתם יכולים "להכתיב" את הקצב של האירוע, ולהשפיע על האנרגיות שיהיו במהלך כל הערב.

אתם מובילים את האורחים, וגם את עצמכם, לרגשות שאתם רוצים שכולם ירגישו, לחוויה שאתם רוצים שכולם יחוו ושולטים ברמות האנרגיה של האירוע. אתם רוצים להביא הרכב לקבלת פנים לאירוע שלכם, וחשוב שתביאו הרכב טוב שיודע מה הוא עושה, הרכב של נגנים לקבלת פנים עם ניסיון באירועים ומקצועיות שיא.

אם אתם שואלים אותי, תבחרו בחברה רצינית ולא בכמה נגנים חובבניים שרוצים שישלמו להם במזומן – זה מתכון לצרות ואתם לא רוצים בעיות ביום האירוע שלכם. לכו על כאלו שמבינים עניין, שיודעים איך לעשות אירועים ברמה גבוהה. תבחרו ב – SPS, תודו לי אחר כך.


9 צפיות0 תגובות
bottom of page