top of page

יום כיף בים המלח – פעילות גיבוש מושלמת!



יום כיף בים המלח

ארץ ישראל נחשבת להיות מדינה קטנה מאוד ביחס לשאר מדינות העולם.

אך למרות גודלה הקטן של מדינת ישראל, מדובר ללא ספק באחת המדינות המיוחדות ביותר בכל הנוגע לטבע ונוף.במדינה הקטנה שלנו אפשר למצוא במרחק נסיעה של מספר שעות מכל מקום שבו תהיו גם נוף ירוק מלא בנחלים, גם רצועת חוף וערים תוססות וגם נוף מדברי שליו ובתולי.

אם זה לא מספיק בשביל להפוך את הארץ הקטנה שלנו לארץ מיוחדת במינה, יש בה גם את אחד מיעדי התיירות הנחשקים והייחודיים ביותר בעולם – ים המלח. ים המלח נחשב לאחת מתופעות הטבע המופלאות ביותר שקיימות על כדור הארץ מסיבות רבות והוא אחד המקומות הכי יפים והכי מהנים שתוכלו לבקר בהם בארץ ישראל.

אם אתם גרים בישראל – זכיתם, לא תיאלצו לעלות על טיסה של מספר שעות רק בשביל לבקר באחד מאתרי התיירות המיוחדים ביותר בעולם. אפשר לבוא עם כל המשרד, אפשר להביא את כל הצוות מהעבודה ואפשר גם לארגן יום כיף בים המלח עבור יום הולדת – ולהנות מחוויה יוצאת דופן במקום שאין שני לו.

מה הופך את ים המלח לכל כך מיוחד?

ים המלח שלנו מושך מבקרים מכל הארץ ומכל רחבי הגלובוס, והוא אחד ממוקדי התיירות הכי חשובים שיש לנו בארץ ישראל.

ים המלח, שהוא בעצם אגם ללא מוצא, הוא מקום מיוחד כל כך ממספר סיבות :

1.בגלל המליחות הגבוהה אפשר לצוף בקלות – ים המלח הוא למעשה אגם שאין לו מוצא שאליו המים מתנקזים, ונמצא באזור מדברי בו מאוד חם ויבש. שני התנאים האלו גורמים לכך שהמים מתאדים בחלקם מה שגורם לריכוז המלחים במים של ים המלח להיות גבוה פי עשרה מאשר המים בים התיכון, למשל.

בגלל המליחות הגבוהה, יש אפשרות לצוף במי ים המלח בקלות רבה.

2.המקום הנמוך בעולם – ים המלח ידוע כמקום היבשתי הנמוך ביותר בעולם, ועובדה זו מושכת מאות אלפי מטיילים בכל שנה לאזור ים המלח, שרוצים לצפות בפלא הטבעי הזה.

3.כי בריא לשחות בים המלח – בשל ריכוז המלחים והמינרלים הגבוה שבים המלח, השהות בו נחשבת לבריאה במיוחד.

עובדה זו הופכת את ים המלח לאטרקטיבי מאוד עבור כל מי שרוצה "להרוויח" קצת מהבריאות הגלומה במקום המיוחד הזה. זו הסיבה שנמרחים בבוץ שבים המלח - גם הבוץ מכיל מינרלים ומלחים טבעיים בעלי סגולות רפואיות וקוסמטיות רבות.

ים המלח הוא לא רק אתר תיירות, אלא שהוא משאב טבעי של העם שלנו והוא עומד לרשותנו למטרות שונות, כמו למשל – ימי כיף!

למי מתאים יום כיף בים המלח?

יום כיף בים המלח מאפשר לכם להגיע כקבוצה ולהנות מפעילות מגבשת באחד המקומות הכי שווים שיש לארצנו הקטנטנה להציע. למעשה, יום כיף בים המלח מתאים לכל קבוצה שרוצה להנות יחד וליצור חוויות משותפות, או לקבוצה שרוצה להתגבש ולשפר את איכות הקשר בין חברי הקבוצה.

הנה 3 סוגים של קבוצות להן מתאים לארגן יום כיף בים המלח :

1.קבוצה החוגגת יום הולדת – אם אתם רוצים לארגן יום כיף מהנה וחוויתי בלוקיישן טבע ומיוחד, אין ספק שיום כיף בים המלח הוא אחת האופציות הטובות ביותר עבורכם. החוויה המרגיעה של לצוף על פני המים היא חוויה שלא תחוו בשום מקום אחר ואם תשאלו אותנו – רק זה שווה את הנסיעה עד לשם.

2.צוות עובדים – כשרוצים לגבש קבוצה כמו צוות עובדים שמשתפים פעולה ביום-יום במשרד, לפעמים הכי טוב זה לתת לדברים לקרות מעצמם. במקום סדנאות, פעילויות קבוצתיות אינטנסיביות ומשימות משותפות – אפשר לארגן יום כיף בו אנחנו מאפשרים לכל הצוות לשבור את השגרה ולשאוף קצת אוויר לנשימה.במקרים רבים, זה בדיוק מה שהצוות שלכם צריך בשביל להגדיל את היעילות והפריון שלו.

3.כיתה – למרות שים המלח נמצא במרחק של שעה מירושלים, שעתיים מתל אביב ומקסימום 5 שעות מהמקום שהכי רחוק ממנו בארץ, תופתעו לגלות שרבים מהישראלים לא ביקרו במקום היפהפה הזה שלנו.

יום כיף בים המלח עבור קבוצות תלמידים זו דרך נפלאה להעניק לילדים שלכם חוויה שהם לא ישכחו.

חוץ מזה, מדובר ביום כיף נטול דאגות – תהיו בטוחים שאף לא יטבע לכם בים המלח!

ארגנו יום כיף עם SPS ותהנו מחוויה איכותית וייחודית!


16 צפיות0 תגובות
bottom of page