top of page

הלחנת שירים

הלחנת שירים בחינם – האם יש בכלל דבר כזה? ראשית, כדאי להבין למה הכוונה הלחנה הלחנה היא תורה מוזיקלית מורכבת בפני עצמה. יש מקרים ששיר טוב יכול לקום וליפול על לחן והראיה היא כל אותם שירים שאנחנו זוכרים ומזמזמים במשך דורות, לפעמים אפילו בלי לשים לב למילים של השיר או אפילו לזכור אותן לגמרי. מדובר בתהליך שמחבר בין מילים לתווים ויוצר יחד שילוב הרמוני המביא בחשבון את המשקל של המילים, המסר שלהן ועוד. לכן, חשוב להבין שזה לא משהו שעושים על רגל אחת וזה נכון לגבי הלחנה של מגוון אלמנטים מוזיקליים: שירים, פרסומות, פס קול וכדומה. בעיקרון הלחנה יכולה להתבצע על-גבי כלי נגינה רלוונטיים ואפילו על גבי מחשב ומלחין מקצועי ידע גם להלחין מילים קיימות וגם למצוא את ההשראה כדי לחבר לחן שעליו מוסיפים את המילים בשלב מאוחר יותר. הלחנת שירים היא מקצוע כל כך מורכב, שיש בתי ספר מיוחדים שמלמדים אותו. בתי הספר האלו בדרך כלל מעסיקים זמרים מפורסמים ומוזיקאים מקצועיים שמדריכים לגבי יסודות ההלחנה, מלמדים על הסגנונות השונים ונותנים כלים פרקטיים לתלמידים ותרגולים מעשיים. כל קורס כזה כולל כמה שיעורים ארוכים, במטרה להנחיל את הידע בצורה משמעותית ולהביא את התלמידים לרמה גבוהה.

אז מי מוכן לבצע הלחנת שירים בחינם? לאור כל המידע הזה, ניתן להבין שאם אתם נתקלים בהצעה של הלחנת שירים בחינם, משהו צריך להישמע לכם חשוד. יכול להיות שמדובר במישהו שסיים קורס הלחנה במקום מפוקפק שלא מציע תרגול מעשי ורוצה לתרגל ולצבור מוניטין ויכול להיות שזה מישהו שבכלל לא למד את הנושא ורק חושב שהוא יודע מה זו הלחנה. אבל חשוב לזכור שכמו הרבה דברים בחיים, לפעמים כשמנסים לחסוך משלמים על זה ביוקר. לכן, אם יש לכם משהו שדורש הלחנה, כדאי לפנות לשירותי הלחנה מקצועיים. זה לא חייב להיות משהו גדול סטייל פס קול ללהיט ההוליוודי הבא. מספיק שיש לכם מצגת בת מצווש מושקעת שאתם רוצים שתהיה צמודה אליה נעימה מרגשת וכבר כדאי שתתחילו לחפש מי שילחין לכם אותה בצורה איכותית. מלחין אמתי הוא מישהו שהתעמק בנושא, לא סתם הבן דוד של השכנה ממול שחושב שכמה אקורדים על האורגן זה מה שאתם מחפשים. אז אל תתפתו לזול ובטח שלא לחינם. בסופו של דבר, זה לא יהיה שווה את זה. פנו למקצוענים של SPS דוגרי, אצלנו לא תקבלו הלחנת שירים בחינם. מהסיבה הפשוטה שאנחנו מעסיקים את מיטב אנשי המקצוע שילחינו עבורכם כל דבר שרק תרצו. אולפני SPS מתמחים בהפקות מוזיקליות מכל הסוגים והמלחינים שלנו למדו בבתי הספר הבכירים ביותר על-מנת לספק לכם תוצאות מושלמות. השירות שלנו כולל גם הלחנה בהתאמה אישית, כלומר שאנחנו מבינים לעומק את מה שאתם צריכים להלחין ואת המסר שאתם רוצים להעביר ולפי זה מבצעים את העבודה. אז איך פונים אלינו? בקלות. אתם יכולים להשאיר את הפרטים שלכם בטופס צור קשר ונחזור אליכם בצ'יק או לחייג אלינו ולדבר עם אחד הנציגים המקסימים שלנו.

בגלל שאנחנו גם ובעיקר אולפן הקלטות, יש לנו את כל הציוד הטכנולוגי הכי משוכלל שיש שמסייע למלחינים להגיע לתוצאה הראויה. וזכרו – אם מישהו מציע לכם הלחנת שירים בחינם, כנראה שתקבלו משהו ברמה בינונית ומטה. אתם באמת רוצים לפדח עצמכם מול כל האורחים באירוע? לא נראה לנו. אז פנו ל SPS עכשיו ותיהנו מעבודה מקצועית, שירות מעולה ויחס חם ואישי לאורך כל הדרך. https://www.sps-productions.co.il/new-single-remix

248 צפיות0 תגובות
bottom of page