top of page

מכירת שירים לזמרים – השוק החדש שאתם לא מכירים


מכירת שירים לזמרים

אם אתם כותבים שירים בצורה רצינית אתם בטוח חולמים שהשיר שלכם יצא לאוויר העולם, ושזמר אמיתי יבצע אותו. אתם נהנים לכתוב למגירה וזו האמנות שלכם, הדרך שלכם להביע את הרגשות שלכם ולהעביר את המסרים שבהם אתם מאמינים.


אבל האם אתם רואים את הדרך שלכם להגיע לאמן מקצועי שייקח את השיר שכתבתם בחדר ויהפוך אותו ללהיט הבא שלו? כנראה שלא, וזה הגיוני, כי באמת קשה להגיע לאמנים וזה עוד לפני שנדבר על להצליח לשכנע את האמן לקחת את השיר שלכם.


אבל היי, יש לנו חדשות טובות עבורכם – היום לא רק שאתם יכולים להצליח להגיע עם השיר שלכם לאמנים רציניים שמופיעים ומקליטים, אלא שאתם אפילו יכולים לעשות מזה כסף. כן, שמעתם נכון, היום מכירת שירים לזמרים זה שוק אמיתי שיש בו לא מעט פוטנציאל ועם הטכנולוגיה של היום זה גם הפך לקל ופשוט הרבה יותר.אז מה זה מכירת שירים לזמרים, איך זה עובד ומי מתעסק בתחום הזה בכלל?


מה צריך לדעת על מכירת שירים לזמרים?


מאז ומתמיד כותבי שירים היו כותבים שירים עבור זמרים, שהיו קונים מהם את הזכויות להשתמש בשיר.

ההבדל העיקרי, הוא שבעבר רק הזמרים הגדולים ביותר היו שוכרים לעצמם כותב שירים מקצועי שיכתוב עבורם את המוזיקה שלהם. אבל היום, עם המחשבים והטכנולוגיה החדשנית שברשותנו - תחומים רבים הפכו נגישים הרבה יותר מבעבר, ולקהל רחב יותר.


תחשבו על זה רגע, יש בפלאפון שיושב לכם בכיס גישה ליותר מידע משהיה לאדם הכי מלומד שחי לפני מאה שנים. מגניב, נכון? אז כמובן שגם בתחום של מכירת שירים לזמרים התחוללה מהפכה גדולה, והשוק הזה נפתח למימדים גדולים הרבה יותר. היום יש לכם כותבי שירים רבים וחברות רבות המציעות ספריית שירים עשירה ומגוונת, מלאה בשירים מכל המינים ומכל הסוגים.


אל הספרייה הזו נכנסים זמרים ואמנים, שעוברים על השירים שבמאגר ומשם יכולים לבחור את השיר שהם רוצים לקנות. בגלל היכולת לאחסן מידע בקלות ולהציגו על מסכים בצורה נוחה ופשוטה, אפשר ליצור מאגר שירים רחב במיוחד. כל אחד שרוצה לקנות שיר יכול להגיע לכותב השירים או לחברה שיש לה מאגר שירים לקנייה, ולבחור את השיר שמתאים לו.


בצורה זו כותבי השירים יכולים להגיע לקהל רחב הרבה יותר, וכבר לא צריכים לרדוף אחרי 2-3 אמנים ספציפיים שיחליטו האם השירים מתאימים להם או לא. למעשה, פתיחת השוק עוזרת גם לכותבי השירים שלהם סיכוי גבוה יותר למכור את השיר שלהם וגם לזמרים עצמם שיש ברשותם מגוון רחב יותר של שירים וכן תג מחיר זול יותר בדרך כלל. הזמר מחליט איזה שיר הוא רוצה לקנות והוא משלם עבור קניית הזכויות להשתמש בשיר, וכך הוא יכול להקליט אותו, להופיע איתו ולעשות בו כרצונו.


ממי קונים את השירים?


כמו שכבר אמרנו, זמרים שרוצים לקנות שירים שישמש אותם להקלטה, הופעה או כל דבר אחרי יכולים לעשות זאת עם כותב שירים פרטי או עם חברה רצינית. אנחנו ממליצים לכל זמר שרוצה לקנות שירים לעשות זאת דרך חברה שמתעסקת בתחום של מכירת שירים לזמרים, ולא ללכת לכותב פרטי.


יש לזה שתי סיבות :

בחברה תמצאו מגוון רחב יותר של שירים מה שמצמצם את הסיכויים שאתם תתפשרו על שיר שלא בדיוק עושה לכם את זה ב – 100%. חברה בעלת מאגר שירים לקנייה מעסיקה מספר כותבים, לעיתים אפילו מעל עשרה, כל אחד עם הסגנון שלו והדרך שלו לכתוב, ואתם יכולים לבחור בדיוק את מה שמתאים לכם.


הליך קניית השיר והזכויות שלו בדרך כלל מסודר הרבה יותר כשאתם עושים אותו עם חברה רצינית ומקצועית, ולא עם כותב עצמאי.


אנחנו מאמינים שעבודה בתחום המוזיקה צריכה להיות יעילה ומסודרת, בעיקר כשמדובר בתחום רגיש כמו זכויות לשירים, ועבודה עם חברה היא ברוב המקרים מסודרת ומקצועית יותר. בין אם אתם כותבי שירים שמחפשים למכור את השירים שלהם, או זמרים שרוצים למצוא את השיר שיניף אותם לרמה הבאה – קנייה ומכירה של שירים לזמרים זה שוק שאתם חייבים להכיר. אתם מחפשים את מי שמוביל את התחום? בואו לחברת SPS, אצלנו תמצאו מאגר שירים ענק ומגוון במיוחד!


3,290 צפיות3 תגובות
bottom of page