top of page

רוצים להיות הפריצה הגדולה של 2023? הנה ההזדמנות שלכם 🎙️

עודכן: 6 בנוב׳ 2022


כל הזמרים המפורסמים התחילו מהיכן שהוא. בעבר, זמרים מתחילים נאלצו לכתת רגליהם בין בארים מפוקפקים ובתי אבות ולהתחנן שיתנו להם להופיע, אפילו בחינם, תמורת חשיפה. לחלק זה עבד – חלק מהשמות הגדולים בעולם המוזיקה הישראלית התחילו בדיוק ככה. אולם, לחלקם הגדול זה לא הצליח, משום שקשה לפרוץ במהירות בדרך זו. גם כיום זמרים נאלצים לעבוד קשה כדי לקבל את ההכרה הראשונית לה הם ראויים, אבל ההתפתחויות התרבותיות והטכנולוגיות הביאו להיווצרות דרכים חדשות ומרגשות כדי לזכות בחשיפה המיוחלת.


אחת הדרכים המוכרות כיום, היא השתתפות בתוכניות ריאליטי שונות ובפרט תחרויות שירה. על-אף שההשתתפות בפורמט הזה נראית זוהרת ונגועה באבק כוכבים, גם במקרה הזה, לא מעט זמרים נוחלים מפלה מפוארת במקום הנסיקה המטאורית שהם חולמים עליה. לכן, הדרך הטובה ביותר למצב את עצמכם כזמרים רציניים ואיכותיים החל מהרגע הראשון, היא באמצעות הפקת שיר מקורי, באולפן הקלטות בעל שם. זה בדיוק מה שאנחנו מציעים ב SPS ומיד נפרט לכם גם מדוע ומה זה כולל. אבל לפני זה, המשיכו עוד קצת כדי להיחשף לכל הטיפים החשובים לזמרים מתחילים.


הקליטו את השיר שלכם רק באולפן מקצועי 🎙️


נתחיל מהבהרה: אנחנו בטוחים שאתם מוכשרים. מאוד, אפילו. אבל אפילו הזמרים הכי גדולים בעולם, לא מתפשרים על אולפן ההקלטות בו הם מקליטים את הלהיטים שוברי השיאים שלהם. הסיבה לכך היא פשוטה: כל זמר, מוכשר ככל שיהיה, זקוק לליטוש קל. לפעמים מבצעים תיקונים קטנים ובלתי מורגשים בקול ולפעמים פשוט מוסיפים מוזיקה של כלי נגינה וליווי של זמרי רקע. התהליך הזה נקרא מאסטרינג והוא מבוצע על-ידי מפיק מוזיקלי מקצועי, אבל הנה הדבר הכי חשוב לגביו: ככל שתפיקו את השיר באולפן מקצועי יותר, כך המאסטרינג יהיה איכותי יותר. אולפן ברמה גבוהה מכיל את כל הציוד החדשני ביותר וכולל כמובן גם אנשי צוות בעלי ניסיון, שמסוגלים להפוך כל שיר ליצירת אומנות. לכן, אם אתם מתכוננים לפריצה שלכם ורוצים באמת לתת את כל-כולכם, אל תתפשרו על האולפן שאתם מקליטים בו, ממש כמו הכוכבים של עולם המוזיקה בארץ ובעולם.


הישארו נאמנים לסטייל שלכם


אתם יכולים לדמיין לעצמכם את נועה קירל שרה רוק כבד? או את שרית חדד עושה ראפ? אם זה נשמע לכם מוזר, זה בגלל שהתרגלתם שזמרים מסוימים, נאמנים לז'אנרים מסוימים וזה לא במקרה. הזמרים המוצלחים ביותר הם אלו שכבר בתחילת דרכם גילו איזו סוגה מוזיקלית "מתלבשת" הכי טוב על הקול שלהם וכמובן, הגיעו עם זיקה בסיסית לז'אנר. לדעתנו, אין ז'אנר יותר טוב או פחות טוב. מוזיקה היא עולם ומלואו ואף אחד לא יכול להגיד לכם שמה שאתם שרים הוא לא על רמה, במיוחד כשהשיר מוגש ומופק היטב. זו הסיבה שבאולפני SPS אנו מציעים סשן הקלטות לכל סוגי הסגנונות: ים תיכוני, מוזיקה אתנית, רוק ישראלי, רוק בלועזית, פופ, ג'ז, בלוז, בלדות, היפהופ, מוזיקה לטינית, רגאטון וז'אנרים כמו: MoonBah, Trap, Minimal House, Ambiance, Edm ועוד. כשאתם מגיעים ממקום נקי ומחובר, כשאתם מרגישים את המוזיקה בכל גופכם ונשמתכם – זה יתבטא בביצוע שלכם. זה המפתח להקלטת שיר שהולך להיות הלהיט הבא של ישראל.


אין מה לעשות איתם, הם רק רוצים לרקוד 🕺🏻🕺🏻🕺🏻


מה אם נספר לכם, שיש דרך בה השיר הפגזי שלכם יכול להגיע להרבה יותר אנשים ממה שאי פעם חלמתם? נשמע מדהים, נכון? אז בואו נגלה לכם את הסוד של המוזיקאים הכי גדולים בתעשייה: מיד אחרי שהם מקליטים את השיר, הם לוקחים מפיק-על שיכין להם גרסת קלאב רימיקס, שאפשר להשמיע במועדונים. תחשבו על זה: אם זמר הקליט בלדה והגיע לכל קהל חובבי הבלדות, הוא ממצה את החשיפה שלו בשלב מסוים. כך וכך אנשים מכירים אותו ובזה הוא מסתכם. אבל אם אותו זמר מפיק גם גרסת Club Remix, הוא מגיע לקהל עצום של קלאברים, שנהנים מהשיר בגרסה המקפיצה וה "רקידה" שלו. זמרים שמקליטים רימיקס מועדונים יודעים איך למקסם את ההצלחה שלהם ולכן, אנחנו מציעים גם לכם לעבוד באותה שיטה ולחרוך את המועדונים עם השיר שלכם.


אוקיי, השיר שלי מוכן! מה עכשיו?


עכשיו מגיע החלק הקריטי: הפצה של השיר לתחנות הרדיו. כניסה לרשימות ההשמעה היא אתגר לא פשוט בכלל: חשבו על ערימות הסינגלים שעורכי התוכניות צריכים לברור מביניהן את אלו שנדמה להם שיש בהם פוטנציאל לגילוי זמר חדש. אם לקחתם את כל הכישרון שלכם לאולפן מקצועי, בטוח יש לכם עכשיו סינגל מדהים ביד ולכן, יש יותר סיכוי שעורכי תחנות הרדיו לא יוכלו להתעלם ממנו ויכניסו אותו לרשימות ההשמעה. אם אתם לא בטוחים מאיפה להתחיל, או אם אתם מרגישים שעיקר החוזק שלכם הוא בשירה אבל לא יח"צ – מומלץ מאוד להיעזר במשרד יחסי ציבור כלשהו, אולם קחו בחשבון שהשירות כרוך בעלויות גבוהות יחסית עבור זמר מתחיל. פתרון האמצע הוא להיעזר בגורם מקושר כלשהו, שיוכל לסייע לכם בהפצת השיר. מי שמכיר ועובד עם תחנות רדיו בכל הארץ, יוכל לשגר את הסינגל שלכם לכל מי שרק אפשר וגם לזרוק מילה טובה שיכולה לקדם אתכם. זהו עוד אחד מהשירותים שאתם יכולים לקבל אצלנו ב SPS, משום שאנחנו אוהבים לעמוד מאחורי הזמרים שמקליטים אצלנו ולסייע להם בכל דרך אפשרית. לכן, אחרי שהשיר יהיה מוכן, אנו נפיץ אותו דיגיטלית ונעביר אותו לתחנות רדיו נבחרות, כדי שכולם יוכלו לגלות את הכישרון שלכם וליהנות ממנו.


יש לנו הצעה שיהיה לכם קשה לסרב לה - סינגל TOGO 🎙️

אנחנו ב SPS אוהבים זמרים ובעיקר זמרים מתחילים. אנחנו מביאים את כל התשוקה שלנו למקצוע לכל סשן הקלטות ומגבים את האהבה הגדולה שלנו לתחום עם ידע מקצועי עצום, ניסיון וציוד משוכלל העומד בכל הסטנדרטים של אולפני הקלטות יוקרתיים ברחבי העולם. עכשיו, יש לנו הצעה לזמרים מתחילים, שרוצים להיות הפריצה הגדולה של 2022 ומעוניינים שכל המדינה תכיר אותם וכמה שיותר מהר. אנחנו רואים בהצלחה שלכם את ההצלחה שלנו ובאמת חשוב לנו להעניק לכם שירות מכל הלב וברמה גבוהה. אז קבלו: מבצע סוף 2021 באולפני SPS– בנדל ייחודי לזמרים וזמרות. מה זה כולל?

💎 הפקת שיר מקורי בכל סגנון שתרצו: רוק ישראלי, רגאיי, פופ קליל, דאנס קצבי, ג'ז, לאטינו, היפהופ, בלדות ועוד המון סוגים.

💎 הפצה דיגיטלית של השיר המדהים שלכם לכל תחנות הרדיו. כניסה לרשימות ההשמעה היא הדרך שלכם להצלחה!

💎 בלעדי לאולפני SPS - ראיון הכרות מצולם באולפן, שתוכלו להעלות לערוץ היוטיוב שלכם! אנשים לא רק מתחברים למוזיקה, הם גם מתחברים לזמרים. הם רוצים לדעת מי אתם, מאיפה באתם ומה הסיפור מאחורי השיר שלכם. ראיון הכרות הוא דרך נפלאה לעשות את זה ואנחנו נוודא שהוא יצא מרגש ומלא במידע שהמעריצים החדשים שלכם ישמחו לדעת.


אז מה אתם אומרים, נשמע מעניין ? אז הגיע זמן להכנס ולשמוע הפקות שלנו 💎


53 צפיות0 תגובות
bottom of page