top of page

אולפני SPS עם השירות שישדרג לכם את הקריירה – לחן בהזמנה


אם אתם מוזיקאים, זמרים או כותבי שירים, אתם בטוח מכירים את הסיטואציות בהן יש לכם פרץ של יצירתיות והשראה ואתם מתיישבים וכותבים מילים שנדמה שפשוט זורמות מהלב שלכם החוצה, אל הדף. הסיטואציה הזו מאפיינת הרבה זמרים וכותבי שירים והיא מבטאת את הזיקה האומנותית שלהם והיכולת לתווך את חוויות החיים אל תוך מבנה מסודר של שיר עם מילים מרגשות ונוגעות ללב, או לחלופין שמחות וקלילות. הבעיה מתחילה דווקא בשלב הבא, שבה הרבה כותבי שירים שואלים את עצמם: איפה מוצאים הלחנת שיר שכתבתי? אנחנו כאן כדי לענות על האתגר הזה ומי נסביר לכם מדוע אנו עושים זאת בצורה הטובה ביותר שיש.

אלו הקריטריונים שיכניסו אתכם לרשימות ההשמעה

מי שבדיוק מחפש מלחין מקצועי לזמרים, צריך לדעת שמעבר ללחן, הפקת השיר כולו צריכה להיות מושלמת. הלחן הוא הצעד הראשון בדרך להצלחת התהליך וחשוב להשקיע בשירות של הלחנת שיר שכתבתי, כדי שלאחר מכן, יהיה קל להפיק את הסינגל כולו. עורכי תכניות הרדיו ורשימות ההשמעה מקבלים לידיהם עשרות ומאות סינגלים מדי שבוע והם צריכים לבחור ביניהם את אלו שיכנסו לרשימות ההשמעה ויכבשו את המאזינים. לכן, כל סינגל שאתם מפיקים צריך להיות מושלם ומי שמחפש מלחין מקצועי לזמרים, צריך לבחור רק את נותן השירות הטוב והמקצועי ביותר. זאת כדי שהבסיס לשיר יהיה יצירתי וברמה גבוהה ולאחר מכן, יהיה אפשר להפיק ממנו סינגל בסטנדרט בין-לאומי.

כך תבחרו איפה לעשות הלחנת שיר שכתבתי

אם אתה מחפש מלחין מקצועי לזמרים או אם את מחפשת את המלחין שיצליח להבין בדיוק למה חתרת במילות השיר שלך, יש כמה דברים שחשוב לשים עליהם דגש. מי שמעוניין בשירות של לחן בהזמנה, צריך למצוא שילוב בין שירות ברמה גבוהה וליווי מקצועי בתהליך, לבין יכולות מוזיקליות גבוהות, של מי שמלחין את השיר. זהו בדיוק סוג השירות שאנו מציעים באולפני SPS ולכן ממליצים לכל מי שתוהה מי יכול לבצע הלחנת שיר שכתבתי? לפנות אלינו בהקדם. השירות שאנו מעניקים מבוסס על יחס אישי לכל מוזיקאי וזמר ועל ניסיון רב שנים בתחום, המאפשר לנו להלחין את השיר בקו המוזיקלי המדויק עבורכם, כדי שתוכלו להתקדם איתו הלאה.

עבודה מהירה שמביאה לתוצאות מהירות

אם כבר יצא לכם לעבוד עם אולפני הקלטות, אתם יודעים שבחלקם, העבודה מתרחשת בקצב שלא תמיד הולם את קצב החיים שלכם או את המוטיבציה הגבוהה שלכם לפרוץ לשוק עם סינגל חדש. אנו נתקלים בהרבה מוזיקאים וזמרים שאומרים כי כל אחד מחפש מלחין מקצועי לזמרים בתחום שלו, אבל לרוב מדובר בתהליך איטי הכולל תיאום ימי אולפן ולאחר מכן תיאום מפגשים עם הגורמים השונים האחראים על השלמת השיר: נגנים, זמרי רקע וכדומה. כל זה מסרבל את העבודה ולכן, אחד הדברים שאנחנו שמים עליו דגש באולפני SPS, זו עבודה מהירה, כדי שתקבלו את התוצר שלכם כמה שיותר מהר. עם זאת, אנחנו שמים דגש על כל הפרטים הקטנים ומקפידים שכל פרויקט יבוצע במקצועיות שיאוכך מהירות העבודה לא פוגמת באיכות הלחן או השיר. אנחנו פשוט משלבים בין היכולת שלנו להיכנס לראש של המוזיקאים ולהבין את הכיוון המוזיקלי שהם חותרים אליו ושימנף אותם, יחד עם הטכנולוגיות המשוכללות ביותר בשוק וקשר ישיר עם מבחר אנשי מקצוע המגיעים לאולפן בהתאם לצורך, כדי להשלים את הלחנת השיר.

מה כולל השירות של לחן בהזמנה?

השירות של לחן בהזמנה מתבצע בקלות ובמהירות, כדי שתוכלו להתקדם ולפרוץ עם השיר שלכם כמה שיותר מוקדם. אתם שולחים לנו את מילות השיר ואנחנו מלחינים אותו, בהתאם לסגנון המוזיקלי שלכם. אחרי שהלחן מוכן, אתם מקבלים אותו מאתנו בהקלטה של נגינה על פסנתר בליווי שירה, כדי שתוכלו להתחיל לגבש את החזון הסופי שלכם מהשיר ולשמוע את הקו הכללי שלו. לאחר מכן, אתם יכולים להתקדם להפקת סינגל של השיר, שיתבסס על הלחן שביצענו עבורם.


חוץ משירות לחן בהזמנה, הכירו את השירותים הנוספים שלנו

לרוב, מי שמוצא את עצמו מחפש הלחנת שיר שכתבתי, מחפש גם שירותים משיקים נוספים, שאת כולם אנו מציעים באולפני SPS. מעבר לשירות של לחן בהזמנה, אנו עוסקים גם בהפקת סינגלים עבור מוזיקאים ותיקים וחדשים ומעניקים יחס מקצועי וסבלני לכולם. לחן בהזמנה הוא רק התחנה הראשונה בתהליך ולאחר מכן, אנו מזמינים אתכם להפיק אצלנו סינגל שלם, במהירות וביעילות, כדי שתוכלו להתחיל לשגר אותו לתחנות הרדיו. שירות סינגל TOGO של אולפני SPS, מאפשר לכם להקליט סינגל תוך יום אחד בלבד – הבדל משמעותי מאולפנים המציעים את השירות בתקופת זמן של ימים או שבועות. לאחר מכן, אנחנו משתמשים בכל קשרי היח"צ שצברנו במהלך השנים, כדי לסייע לכם לשלוח את הסינגל לעורכי רשימות ההאזנה. כמו כן, אפשר להקליט אצלנו רימיקס מועדונים לשיר, המבוסס על לחן בהזמנה עם עיבוד שונה לסינגל שהפקנו. רימיקס מועדונים מסייע לכם להיות מושמעים בכל מקום ולהגיע לקהלים חדשים, כדי לפרוץ בגדול.

הניסיון הוא מה שעושה את ההבדל

אולפני SPS הם מהוותיקים והמוכרים ביותר בארץ, עם ניסיון של למעלה מ 20 שנה בהפקת שירים מסוגים שונים. לצד הניסיון המקצועי, אפשר למצוא באולפן את ציוד ההקלטות וההפקה המתקדם ביותר בתחום – ציוד המאפשר לספק לכל מוזיקאי שירות בסטנדרט בין-לאומי ולגבש עבורו מיתוג מוזיקלי נוכח וחזק, כדי שיוכל לעשות את דרכו בעולם המוזיקה הישראלי והעולמי. לאולפני SPS קשר ישיר עם עורכי רשימות ההשמעה, בעלי מועדונים ואנשים רבים מהתעשייה וכך השירות כולל גם בוסט יח"צ לכל זמר, במטרה להביא אותו לקדמת הבמה.

שילוב של ניסיון חסר תחליף עם יחס VIP

לנו באולפני SPS ידע וניסיון עם הלחנת והפקת שירים במגוון ז'אנרים: רוק, ים תיכוני, בלדות, היפהופ, לטיני, פופ, מוזיקת עולם, מוזיקה אלקטרונית ועוד סוגים רבים נוספים ואנחנו בקיאים בעקרונות ההלחנה וההפקה של כל ז'אנר כזה. לכל זה, מצטרף שירות חם ואישי לכל אמן שמגיע אלינו, משהו שקרוב לליבנו ואנחנו מקפידים עליו מאוד. מי שמחפש מלחין מקצועי לזמרים, מחפש גם מישהו שיהיה שם עבורו וילווה אותו לאורך התהליך המאתגר הזה. לכן, אנחנו כאן עבורכם עם ייעוץ וליווי אישי וזמינים עבורכם לכל שאלה והתלבטות. היחס החם והסבלני הוא בין השאר הסיבה שיש זמרים שחוזרים אלינו שוב ושוב ואנחנו מתחייבים גם לתת לכם את אותו יחס. בסופו של דבר, ההצלחה שלכם היא גם ההצלחה שלנו ואנחנו גאים בכל מי שבוחר לעבוד איתנו.

צרו קשר, מפה השמיים הם הגבול

מחפש מלחין מקצועי לזמרים? זו ההזדמנות שלך לפרוץ ובגדול עם לחן מהפנט שכל המדינה תזמזם אותו. אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר: כתבו לנו הודעה, שלחו לנו סמס, או השאירו את הפרטים שלכם בטופס צור קשר ונחזור אליכם כדי שנוכל להתחיל לתקתק עניינים. אנחנו מבטיחים לכם חוויה בליגה אחרת, כי חשוב לנו שתהיו מרוצים והכי חשוב: שהשיר החדש שלכם יכבוש את המצעדים. אז יאללה, מתחילים?

bottom of page