top of page

הדרך להצלחה עוברת בלחן מקורי לשיר שלך



כזמרים, יש דבר אחד שאתם הכי טובים בו וזה להגיש ולבצע שירים, עם המון רגש וכוונה, המועברים היטב לקהל המאזינים. יש זמרים שלא משנה איזה שיר יתנו להם לבצע או לאיזה ז'אנר הוא שייך – הם תמיד יצליחו לעשות זאת בצורה שלא תשאיר אף אחד אדיש. עם זאת, יש איזשהו קסם מיוחד, בלבצע שיר שאתם כתבתם בעצמכם. איכשהו, בשירים כאלו תמיד הכוונה עוצמתית יותר ואתם מתחברים למילים ממקום מזוקק ואותנטי, שהופך את הביצוע לפנומנלי. הבעיה היא, שרוב הזמרים נתקלים באתגר לא קטן: הם בעלי כישרון שירה, אבל הלחנת שירים זה כבר עניין אחר לגמרי. יש זמרים שכלל לא יודעים איך מלחינים שיר ויש כאלו שפשוט חסרים את הדיוק הדרוש עבור הלחנת מילים. למה זו בעיה כל כך חמורה ואיך אפשר לפתור אותה? המשיכו לקרוא ותגלו.

מדוע הלחנת שירים היא מלאכה כל כך מורכבת?

אם אתם נמצאים בתעשיית המוזיקה, בוודאי כבר יצא לכם להיתקל בלא מעט מודעות של "דרוש מלחין שירים" או "מחפשים מלחין ישראלי". הסיבה שכל כך הרבה מוזיקאים וזמרים מחפשים מלחין, היא משום שמדובר במלאכה לא פשוטה כלל. מלחין ישראלי צריך להכיר מגוון סוגות מוזיקליות, להיות בעל מעוף יוצא דופן וכישרון למקוריות ולהצליח להלחין כל מילים שיונחו מולו, בהתאם לז'אנר, לסגנון האישי של הזמר ולטעמו של קהל המאזינים. הלחנת מילים היא אולי השלב החשוב ביותר בתהליך יצירת שירים. כן, אפילו יותר מהמילים עצמם. המילים באות לנו בטבעיות, כחלק מהשפה שאנחנו דוברים מגיל 0. חלק מהכותבים משתמשים בחרוזים וחלק לא, חלק משתמשים במשלב שפה גבוה וחלק שומרים על נימה עממית, אך בסופו של דבר מילים הן מה שמנחה אותנו כל יום, כל היום. תווים, לעומת זאת, זו שפה שלא כולם שולטים בה ובוודאי שלא כולם יכולים להתאים אותה לשפה הכתובה והמדוברת, בצורה מדויקת. לכן, מי שתוהה לעצמו איך מלחינים שיר ומנסה להלחין אחד בעצמו, מוצא את עצמו הרבה פעמים מתוסכל, אבוד וזקוק לשירות של מלחין מקצועי, שידע לעשות את החיבור הזה בצורה מוצלחת.

הלחנת שירים קליטים היא הדרך להצלחה בתחום

האם שכחתם פעם מילים של שיר? סביר להניח שכן. מדובר בסיטואציה שכולם נתקלים בה, פעמים רבות במהלך החיים. חשבו רגע מה קורה לכם כשאתם מנסים להיזכר במילים של שיר: באופן טבעי, אתם מזמזמים את הלחן שלו ומשלימים את המילים במלמולים. גם כשאתם רוצים להיעזר באחרים כדי להיזכר באיזה שיר מדובר ומהן המילים שלו, אתם מיד מזמזמים את הלחן. בשנים האחרונות אפילו פותחו פלטפורמות ואפליקציות ייעודיות, בהן אפשר לזהות שירים על-פי הלחן. כל הדוגמאות האלו, ממחישות את החשיבות של הלחנת מילים. כל מלחין יודע שברגע האמת, מה שיזכרו מהשיר – זה את הלחן וככל שהוא קליט יותר, כך יש יותר סיכוי שהוא ייטמע טוב יותר בתודעת המאזינים. למעשה, חלק מהשירים מעשרות השנים האחרונות, הפכו ליצירות מוזיקליות המוכרות שנים רבות אחרי שהן יצאו וגם קהל מאזינים צעיר מזהה מיד את הלחן שלהן. זהו הכוח הרב שיש לכל מלחין והסיבה מדוע אתם רואים מודעות כגון "דרוש מלחין שירים". פשוט, כולם מחפשים את מי שילחין עבורם את הלהיט הבא. ואתם? איך אתם עם הלחנת מילים?

לא כל זמר ישראלי הוא מלחין ישראלי

כבר הזכרנו את העובדה שלא כל זמר יכול להיות מלחין ושמדובר בשתי מיומנויות שונות לחלוטין. אז מה עושה זמר שכתב שיר מדהים וזקוק לשירותי הלחנה איכותיים? פה בדיוק אנחנו נכנסים לתמונה ויכולים לספק לכם את השירות הזה ועוד שירותים משיקים לו, כדי שהלהיט הבא שישבור את הרדיו, יהיה שלכם. בגדול, מה שאנחנו מציעים לכם, זה את המסלול המהיר להלחנת שירים ואם אתם תוהים איך מלחינים שיר בכזו מהירות, התשובה שלנו פשוטה: האולפנים שלנו כוללים את צוותי ההפקה וההלחנה הכי טובים בארץ ואין כמעט אתגר שאנחנו לא יכולים לקחת על עצמנו. יש לנו מלחין ישראלי צמוד, העוסק בתחום הלחנת שירים ממגוון סגנונות. לכן, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לשגר לנו את המילים לשיר שלכם וככה זה עובד:

כתבו לנו את המילים בצורה ברורה, כדי שנתחבר לווייב של השיר

ציינו לאיזה ז'אנר השיר שייך – אנחנו עובדים במבחר סגנונות שמיד נפרט לגביהם

תוך 3 ימים אנו מפיקים סקיצה של הלחן לשיר שלכם בליווי פסנתר

ו-בום! התקדמתם עוד צעד חשוב וקריטי בדרך להפקת שיר מקצועית.

הסגנונות השונים של הלחנת שירים

מלחין מוכשר, יכול להלחין שירים של כל סגנון וזו הדרך בה אנחנו פועלים גם באולפני SPS. מתוך תשוקה וזיקה עמוקה למוזיקה, אנו עוסקים בהלחנת שירים מסגנונות מגוונים: ים תיכוני, רוק, רוק כבד, היפהופ, טכנו, בלדות, מוזיקה לטינית ועוד. כך שלא משנה מה הסטייל שלכם – אצלנו תרגישו בבית ותקבלו הלחנת שירים המתאימה לכם, לאופי ולצבע הקול שלכם, בצורה מדויקת. המלחינים שלנו יודעים איך מלחינים שיר ככה שידע לגעת בקהל המאזינים הספציפי של אותו ז'אנר ושל מאזינים בכל רחבי הארץ והעולם. לכן, הצעד הראשון להצלחה, הוא לפנות אלינו.

למה הלחנת מילים חשובה דווקא עכשיו?

לא משנה מה עשיתם השנה, איפה שרתם וכמה חלומות הגשמתם, השנה הבאה יכולה להיות השנה שלכם. אל תוותרו על החלום שלכם ואל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר בתחום הלחנת שירים. זוהי ההזדמנות שלכם לפרוץ ולהיות תגלית השנה במוזיקה בשנה הבאה והכל הודות לשיר אחד שהולחן בצורה מושלמת. כמו כן, כדי שתממשו את כל הפוטנציאל שלכם, יש לנו חבילה מיוחדת שיכולה להשתלב מעולה עם הנושא של הלחנת שירים ומתאימה לזמרים מתחילים המחפשים את הדרך הטובה ביותר להיכנס לרשימות ההשמעה.

שירותים נוספים שלנו

כאמור, בנוסף לשירות הלחנת מילים, אנו מציעים בנדל איכותי לזמרים מתחילים, שניתן לשריין אותו מיד לאחר אישור לחן השיר. אם כבר בוער לכם להיות מושמעים ומוכרים בכל מקום, חשוב שתצרו עמנו קשר בקרוב, משום שיש לנו הצעה בלעדית: סינגל TOGO

* אחרי שנלחין לכם את השיר, גם נפיק אותו בכל סגנון שתרצו. האולפן שלנו כולל את הציוד המשוכלל והמתקדם ביותר בתחום ולכן אתם יכולים להיות בטוחים שהפקת השיר מתבצעת במקצועיות שיא, כמו אצל הכוכבים הגדולים.


* נפיץ את השיר ואת גרסת המועדונים לכל תחנות הרדיו שאתם פשוט חייבים להיות חלק מרשימות ההשמעה שלהן.

* נערוך לכם ראיון היכרות מדויק ומחמיא, עם צילום ועריכה מקצועיים. את הריאיון תוכלו להעלות בערוץ היוטיוב שלכם ולהקרין בכל הזדמנות וכך למעשה אנו מעניקים לכם במתנה מוצר יח"צ בשווי גבוה מאוד, שישמש אתכם לטווח ארוך. כמו כן, לאחר שיש לכם שיר מושלם בהפקה מלאה, ניתן להפיק לכם גרסת רימיקס למועדונים, שתקפיץ את הרחבות בארץ ובעולם ותחשוף אתכם לעוד מאזינים רבים.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ולתת לנו להזניק את הקריירה שלכם ולהגשים לכם את כל החלומות. זמרים חדשים, ותיקים וכאלו המעוניינים להפוך את התחביב לעיסוק רציני יותר – הלחנת שירים ב SPS זה בדיוק מה שאתם מחפשים.

bottom of page