top of page

הלחנה בהזמנה – השירות החדשני של אולפני SPS שיזניק אתכם קדימה



כמוזיקאים, אתם מכירים היטב את האתגרים העומדים בפניכם כשאתם רוצים להפיק שיר. מדובר בתהליך מורכב, שיש להקדיש תשומת לב לכל שלב בו, כדי שהמכלול יהיה מושלם. כדי שתוכלו לעשות זאת בצורה הטובה ביותר, אולפני SPS מציעים לכם שירות ייחודי: הלחנה בהזמנה. על מה בדיוק מדובר? המאמר הבא יסביר את הכול ובסופו, תדעו בדיוק מה עליכם לעשות כדי לפרוץ עם השיר שלכם, כמו שאתם חולמים.

חזקים במילים? תנו למישהו אחר להלחין

יש מוזיקאים שהחוזק הגדול ביותר שלהם, הוא כתיבת לחנים. המילים מגיעות להם בקלות וגם הלחנים, זורמים להם מהקלידים או מהכלי שעליו הם מנגנים והתהליך של יצירת שיר מתחילתו ועד סופו קליל וזורם. אבל יש גם לא מעט מוזיקאים, שמוצאים את ההלחנה של השיר, מעט יותר מאתגרת. חשוב שתדעו שאם אתם נמצאים במצב הזה, אתם ממש לא היחידים. הלחנת שירי משוררים הוא תחום המבוסס כולו על ההבנה כי יש אנשים שיודעים לכתוב מילים מרגשות ונוגעות אך זקוקים לסיוע בתחום ההלחנה, כדי להשלים את השיר שלהם.

אם גם אתם מוצאים את עצמכם במצב הזה וזקוקים לשירות הלחנת שירי משוררים, אל תהססו לתת את העבודה למישהו שמבין בתחום. מיקור חוץ של הלחנת שיר זיכרון או כל שיר אחר, יוכל לקדם אתכם אל עבר הפריצה הגדולה, במקום שתתעכבו עם שיר לא גמור, שיש בו מילים מופלאות אבל אין לו לחן.

כך תבחרו את מי שילחין לכם את השיר

חשוב לציין כי אם אתם רוצים להשתמש בשירות של הלחנת שירי משוררים, עליכם לבחור בקפידה את המלחינים עמם אתם עובדים. הסיבה העיקרית לכך, היא שעבודה עם מלחין ותיק, מוכר ובעל ניסיון, מבטיחה לכם שהשיר כמכלול, יהיה איכותי. משם, הדרך לפלייליסטס קצרה והשיר שלכם יכול להפוך ללהיט, הודות ללחן המדהים שלו. עוד סיבות לבחור בקפידה שירות של הלחנת שיר פופ, הלחנת שיר זיכרון, או שיר מסוג אחר, הן שחשוב שתהיה כימיה עם מי שמלחין את השיר והוא יוכל להבין מה הצרכים המוזיקליים שלכם, בקלות ובמהירות. זה גם מבטיח לכם שהתוצר הסופי יהיה מרשים וגם מבטיח כי תהליך העבודה יהיה כיפי ומהנה. אתם לא צריכים "לירוק דם" או לסבול כשאתם משתמשים בשירות של הלחנת שירי משוררים. זה אמור להיות תהליך הרמוני וחלק בלתי נפרד מהקריירה המוזיקלית שלכם.

גם זמן העבודה הוא פקטור משמעותי

לפעמים, עיכוב של כמה ימים או שבועות ובמקרים מסוימים אפילו חודשים, יכול להיות מה שיפריד ביניכם לבין פלייליסט שאתם ממש רוצים להיכנס אליו. כשזה נוגע לשירות של הלחנת שיר זיכרון, למשל, יש משמעות רבה לעיתוי העבודה על השיר. אם רוצים שהוא יושמע ברדיו לקראת יום הזיכרון ובמהלכו, יש להלחין ולסיים את ההפקה שלו, מספיק זמן לפני יום הזיכרון. ככל שתשלחו את השיר מוקדם יותר לתחנות הרדיו, כך תוכלו לפרוץ בהקדם אך בשביל זה, יש צורך באולפן הקלטות שעובד מהר ובצורה מדויקת ויכול לתת לכם מענה תוך זמן קצר ובאיכות הגבוהה ביותר.

מה עושים אחרי ששיר מולחן?

אחרי שכתבתם את השיר ושלחתם אותו לשירות של הלחנת שירי משוררים, עליכם להתקדם להפקת סינגל לרדיו. זהו שלב קריטי מאוד, שכן עורכי תכניות הרדיו מקבלים מדי יום עשרות ומאות סינגלים חדשים ומתוכם הם בוררים כמה בודדים שיופיעו ברשימת ההשמעה. כמו בשירות של הלחנה בהזמנה, גם בכל הנוגע להפקת הסינגל, וודאו כי אתם מקיפים את עצמכם באנשי המקצוע המובילים בתחום, כדי שהשיר יהיה מושלם ותוכלו לשלוח אותו בגאווה לכל תחנות הרדיו.

איפה אפשר ליהנות משירות הלחנת שירי משוררים?

אנחנו באולפני SPS, מתמחים בתחום של הלחנת שיר זיכרון והלחנת שירים מכל הסוגים ומכל הז'אנרים. אנו עובדים בשיטת עבודה מהירה אך יסודית, המאפשרת לכל מוזיקאי ליהנות משירות הלחנת שירי משוררים, תוך זמינות מלאה וליווי מקצועי לאורך כל התהליך. איך זה עובד?

1. אתם כותבים שיר

2. אתם יוצרים קשר עם אולפני SPS, שם הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לרשותכם

3. מזמינים שירות הלחנה בהזמנה – הלחנת שירי משוררים בכל סגנון

4. אנחנו שולחים לכם סקיצה של הלחן החדש, עם שירה בליווי פסנתר

5. אתם מתקדמים להפקת סינגל לרדיו – שירות נוסף שאפשר למצוא באולפני SPS

למה הלחנת שירי משוררים דווקא ב SPS?

אולפני SPS הם אולפנים ותיקים ומוכרים. לעופר המרמן, מייסד האולפנים, ניסיון של עשרות שנים בשירותים כמו הפקת סינגלים למוזיקאים, הלחנת שירי משוררים, הפקות מוזיקליות לכל ז'אנר, מאסטרינג ברמה בין-לאומית ושירותי יח"צ שונים. האולפנים מתמחים במתן תפריט שירותים ייחודי למוזיקאים וזמרים ותיקים ובתחילת דרכם, הזקוקים לשירותים שונים, במהירות ובצורה מקצועית. כל מוזיקאי, זמר ומלחין המגיע לאולפן מקבל יחס אישי וחם מצוות המקום ונהנה משירות מהיר ויעיל, המאפשר פריצה מיידית לרשימות ההשמעה הנחשבות ביותר, מועדונים, אירועים וכדומה. לכן, אם אתם מחפשים שירות של הלחנה בהזמנה, אולפני SPS הם המקום הטוב ביותר שאתם יכולים לבקש לעצמכם.

הפקת סינגל שלם באולפני SPS

כאמור, אולפני SPS מציעים מעטפת שירותים נרחבת, שהשירות של הלחנת שיר זיכרון או שיר מכל סוג אחר, היא רק הצעד הראשון בה. בנוסף לשירותי הלחנה בהזמנה, אתם יכולים להפיק את הסינגל כולו באולפנים וליהנות מזמינות, מהירות, מקצועיות ואיכות ללא פשרות, גם בהיבט הזה. למעשה, יש יתרון משמעותי לביצוע התהליך כולו במקום אחד: האולפן כבר מכיר אתכם, את האופי שלכם, הפרסונה שלכם כזמרים וחשוב מכך – את הקו המוזיקלי שלכם. הלחנה בהזמנה היא הצעד הראשון ולאחר מכן, אחרי שאתם מאשרים את גרסת השירה עם הפסנתר, קל יותר להפיק סינגל שלם שיככב ברדיו ובמועדונים הנחשבים.

עדיין מהססים? אנחנו מזמינים אתכם לנסות אותנו ולהבין את ההבדל

אחד ההבדלים הבולטים בין SPS לאולפנים אחרים, הוא זמן העבודה. מגיעים אלינו לא מעט מוזיקאים שהתחילו את התהליך באולפן אחר וגילו שהוא נסחב הרבה מעבר למצופה, בשל מחסור בימי אולפן, קושי לתאם זמנים עם המפיקים, הנגנים וזמרי הרקע ועוד. אצלנו עובדים מהר ויעיל, הודות לטכנולוגיה המשוכללת בעולם, המאפשרת לקצר תהליכים ולא להמתין עד שיתפנו ימי אולפן יקרים בהם תצטרכו לבלות שעות רבות עד שהשיר יהיה מושלם. תוסיפו לזה ניסיון עצום, זיקה למגוון סגנונות מוזיקליים וסבלנות לכל זמר ומוזיקאי באשר הוא ותקבלו שירות ברמה אחרת. כך שבין שהתחלתם להלחין שיר או להפיק סינגל במקום אחר ובין שאתם רוצים לעשות הכל מההתחלה ולעשות את זה היטב, צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם.

בואו נדבר ונצא לדרך

כמו כל השירותים שלנו, גם דרכי ההתקשרות עמנו קלילות ומהירות. אנחנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים, להתקשר או לשלוח הודעה וצוות SPS יחזור אליכם בהקדם. נשמח להציע לכם את שירות הלחנה בהזמנה, סינגל TOGO ועוד ממכלול השירותים שלנו, כדי שתוכלו לפרוץ ובגדול. אם נדמה לכם שהלחנת שיר או הפקת סינגל הם תהליכים ארוכים ומתישים, נסו אותנו ולא תצטערו. אנחנו נעשה הכל כדי שהשיר שלכם יהיה הלהיט הבא של ישראל.

10 צפיות0 תגובות
bottom of page