top of page

כל היתרונות של אולפן הקלטות נייד



בזמן האחרון כולנו מתרגלים ששירותים ומוצרים מגיעים עד אלינו, במקום שנצא מהבית. אחד הדברים הכי מפתיעים שיכולים להגיע עד לפתח הבית שלכם הוא אולפן הקלטות נייד. למה אנחנו מתכוונים? מיד נסביר ותבינו למה זה בדיוק השירות שאתם צריכים.

מה זה אולפן הקלטות נייד?

כשחושבים על אולפן הקלטות נייד, חושבים על משאיות מסורבלות שסוחבות איתן טונה של ציוד ממקום למקום והופכות את החוויה להרבה יותר מורכבת ממה שהיא באמת. איזה מזל שהשנה כבר 2020 ובאולפני SPS הבנו, שכדי לשמור גם על איכות החוויה וגם על איכות ההקלטה, לא חייבים לשנע משאיות מאסיביות ממקום למקום. במקום זה, אנחנו מגיעים עד אליכם עם מחשב משוכלל, כרטיס קול וסט מיקרופונים מקצועיים. אנחנו נפגשים, מכירים ואתם שרים את מה שיש לכם לשיר. נכון פשוט? בדיוק מה שצריך כדי להרים את האווירה ולעשות שמח.

לשיר במתחם של אולפן הקלטות נייד זה כיף לא נורמלי

בזמנים מאתגרים, חשוב גם לשמור על המורל. לכן יותר מהכול, אנחנו באולפני SPS מבטיחים לכם חוויה מרגשת ומהנה, של הקלטה של שיר אהוב או שיר שהמצאתם. אנחנו מבינים שלא תמיד אפשר להגיע לאולפן שלנו וזו בדיוק הסיבה שהחלטנו להגיע עד אליכם. השילוב בין מקצועיות ללא פשרות לבין הרצון לשמוח אתכם ולשמח, זה בדיוק מה שהופך את הקונספט של אולפן הקלטות נייד לכל כך מוצלח. כמובן, שאנחנו גם עורכים את השירה שלכם בצורה מקצועית, כך שהיא ללא רבב. כל שיר עובר טיוב וניקוי מזיופים ובסופו של דבר התוצאה מרגשת והופכת למתנה לכל החיים.

מי צריך אולפן הקלטות נייד?

השירות של אולפן הקלטות נייד מתאים למגוון צרכים. אם למשל אתם עומדים לחגוג מסיבת סיום בבית הספר או בגן, אולפן הקלטות נייד של SPS יגיע עד אליכם עם כמה מיקרופונים שתצטרכו, כדי להקליט שיר מדהים ולהעניק לילדים ולהורים מתנת סוף שנה בלתי נשכחת. גם במקרה של אירוע משפחתי כמו בת מצווה, חגיגת יום הולדת, יום נישואין ועוד, אתם יכולים להשתמש בשירות של אולפן הקלטות נייד. שיר מכל המשפחה והחברים הוא אחת המתנות הכי גדולות שאפשר להעניק למישהו ולכן אולפן הקלטות נייד יסייע לכם להגשים את החלום הזה.

שלבו את השירות של אולפן הקלטות נייד עם צילומים

חוץ מלהביא עד אליכם אולפן הקלטות נייד, סטודיו SPS מתמחה גם בצילום קליפים. אנחנו נזרום אתכם לכל לוקיישן לבחירתכם ואף נייעץ לכם לגבי איפה הכי כדאי לצלם את הקליפ שיתחבר לשיר. השילוב בין שירה מקצועית לצילום מקצועי, יוצרים קליפ שתהיו גאים להקרין אותו בכל הזדמנות ויהווה פיסת נוסטלגיה נהדרת לאורך כל החיים. יש לנו ניסיון עשיר בצילום קליפים מכל הסוגים ולכן, אתם יכולים להיות שאתם בידיים טובות והקליפ שלכם יראה מקצועי מאוד.

צרו קשר ובדרך אליכם אולפן הקלטות נייד של SPS

עכשיו כשהבנתם למה הכוונה בטייטל אולפן הקלטות נייד, נותר לכם רק ליצור אתנו קשר! אנחנו מאמינים שהתקשורת שלנו צריכה להיות מהנה, כיפית וקלילה בדיוק כמו השירות של אולפן הקלטות נייד ולכן אתם יכולים ליצור עמנו קשר במגוון דרכים: להשאיר את הפרטים שלכם בטופס צור קשר, להרים אלינו טלפון ואפילו לשלוח הודעה בוואטסאפ. אנחנו נשמח לתאם עבורכם סשן הקלטות באולפן הנייד שלנו וכמובן, לעמוד לרשותכם בכל מה שקשור לצילום קליפ. אז למה אתם מחכים? חייגו אלינו ובדרך אליכם אולפן הקלטות נייד, מדליק ומשוכלל.

11 צפיות0 תגובות
bottom of page