top of page

מיתוג מוזיקלי – מה זה, למה זה חשוב ואיפה כדאי לעשות אותו?



כשאנחנו חושבים על מיתוג, אנחנו בדרך כלל חושבים על לוגואים, פרסומות, מובילי דעה וכדומה. כל אלו הם אמצעים להטמעת המיתוג, שמאפשר לייחד מוצר מסוים ולהציג אותו באופן שקהל היעד שמתחבר אליו, יזהה אותו מיד. תחשבו למשל על הלוגו של מקדונלד'ס. אם תסתובבו בכל מקום בעולם ותראו M ענקית צהובה עם חץ, מיד תבינו שכדי לאכול המבורגר ונאגטס, אתם צריכים ללכת בכיוון החץ. אתם לא צריכים שיהיה רשום "מקדונלד'ס" כדי להבין למה הכוונה וזו דוגמה מעולה למיתוג מוצלח. רק מה כל זה קשור לנושא של הפקת אלבום מוזיקלי? המשיכו עוד קצת ותדעו בדיוק על מה מדובר ולמי לפנות.

המיתוג שלכם כאמנים, מתחיל כבר בשלב מוקדם מאוד כשמדברים על מיתוג בהקשר של הפקת אלבום מוזיקה, הכוונה היא לא ליצירת הפרסונה שלכם על הבמה או במדורי הרכילות, אלא על הדרך בה אתם נשמעים לקהל המאזינים. בדומה לדוגמה על מקדונלד'ס – אתם מכירים את המצבים בהם כבר מהכמה תווים הראשונים של המנגינה, אתם מזהים איזה אמן עומד לשיר? זהו בדיוק כוחו של מיתוג. כלומר, בהקשר של הפקת אלבום מוזיקלי, הכוונה היא לגיבוש סגנון מקצועי. אם אתם מתכוננים למהלך של הקלטת סינגל לרדיו, זה בדיוק השלב שבו אתם צריכים לחשוב איך אתם מגבשים סגנון מובחן וייחודיי. לפני שאתם מתחילים לשבור את הראש, אנחנו נגלה לכם את הסוד של האומנים הכי גדולים בארץ ובעולם, עבור הפקת אלבום מוזיקלי שמזוהה עמם.

הפקת אלבום מוזיקה או הקלטת סינגל לרדיו, עדיף לעשות באולפן אחד

השיטה הטובה ביותר למתג את עצמכם כבר מתחילת הדרך, היא פשוטה: עבודה עם מפיק שירים ספציפי. המשמעות של ההחלטה הזו, היא שכל הפקה מוזיקלית לשיר מקורי (או לעיבוד של שיר מוכר), אתם צריכים לעשות באולפן הקלטות אחד, בו אתם מחליטים להקליט, כבר בשלבים המוקדמים של התהליך.

כמובן, שתמיד יש לכם אפשרות לעשות עיבוד מוזיקלי לשיר מקורי, בכמה אולפנים במקביל, אבל הניסיון המקצועי שלנו מעיד, שבדרך כלל שומעים את ההבדל. אם אתם מתחילים הפקה מוזיקלית לשיר מקורי באולפן אחד ואז עוברים מסיבה כזו או אחרת לאולפן אחר, התוצאה יכולה להיות הפקת אלבום מוזיקלי ברמה לא אחידה, או עם ערבוב סגנונות, המקשה על קהל המאזינים לזהות את הסטייל הייחודי לכם.

בטווח הארוך, עיבוד מוזיקלי לשיר מקורי המתבצע בכמה אולפנים, יכול לפגוע בסיכויים שלכם לפרוץ לשוק ואפילו להשיק שיר חדש, אם אתם אומנים ותיקים בתחום. הרבה פעמים מדובר בניואנסים קטנים, שהמאזינים אפילו לא יכולים להצביע עליהם ורק איש מקצוע כמו מפיק שירים יכול לזהות בין התווים. למרות זאת, אתם פשוט לא יכולים להרשות לעצמכם שהשיר שלכם יהיה פחות ממושלם – לא אם אתם עושים את צעדיכם הראשונים בתחום ומתכוננים לפריצה הגדולה ולא אם אתם אמנים ותיקים עם מוניטין חזק שחייבים לשמור עליו.

אז איפה הכי כדאי להפיק את השיר הבא שלכם?

אוקיי, אז כבר הגענו למסקנה שאתם צריכים ללכת על הפקת אלבום מוזיקלי באולפן אחד. אבל, איזה אולפן כדאי לבחור? טוב, התשובה היא ברורה: את האולפן הטוב ביותר. כזה שיוכל להציע לכם שירות אדיב, מקצועיות ברמה בין-לאומית, גמישות, סבלנות ומחירים אטרקטיביים. או בקיצור – אולפני SPS.

באולפני SPS אנו מתמחים בתחום של הפקת אלבום מוזיקלי, של כל סגנונות המוזיקה: רוק ישראלי, רגאיי, פופ קליל, דאנס קצבי, ג'ז, לאטינו, ראגטון, היפהופ, בלדות שקטות, סגנון ים תיכוני וכל סוג אחר שתוכלו להעלות על דעתכם. לכן, אנחנו חוסכים לכם את החיפוש אחרי אולפן עם מפיק מוזיקלי שמתמחה דווקא בסגנון שלכם. אתם יכולים פשוט להגיע אלינו ואנחנו נתאים את עצמנו לז'אנר שאתם אוהבים והכי מתחברים אליו.

את הזיקה העמוקה הזו למגוון סגנונות מוזיקליים, אנו מגבים עם הציוד המקצועי המשוכלל ביותר בתחום. בהיבט הזה, כמו בשאר ההיבטים של הפקת אלבום מוזיקלי באולפני SPS, לא התפשרנו על כלום. הבאנו מכשור ייחודי מסוגו, המאפשר לנו לעשות עיבוד מוזיקלי לשיר מקורי, ברמה שעוד לא חוויתם. למדנו לעומק כיצד למקסם את הפוטנציאל של כל המכשור שלנו, כדי למקסם את הפוטנציאל שלכם. את התוצאות, תוכלו לשמוע תוך זמן קצר. אל תבזבזו את הכישרון שלכם באולפנים שמחזיקים ציוד הפקה שלא יאפשר לכם להביע את עצמכם כמו שאתם חולמים. פשוט הגיעו אלינו ואנחנו נעזור לכם גם לגבש קו מוזיקלי אחיד וגם לעשות את בצורה הטובה והמדויקת ביותר.

הקלטת סינגל לרדיו תוך זמן קצר בלבד – סינגל TO GO

אם יצא לכם כבר לקבוע זמן אולפן במקומות אחרים, יש מצב טוב שהרגשתם הרבה פעמים שקצת "מורחים" אתכם עם התהליך: עושים הפסקות גדולות מדי בין הסשנים של ההקלטות, מצמידים לכם מפיקים שונים, דורשים מכם תיאומים אין-סופיים ועוד. באולפני SPS, אנחנו מבטיחים לכם חוויה אחרת לגמרי. במקום לסבול מלוגיסטיקה מסובכת של הפקת אלבום מוזיקלי, אנחנו מציעים לכם להקליט סינגל, תוך יום אחד בלבד. בלי ללכת ולחזור, בלי לתאם עם הנגנים, הטכנאים וכדומה והכי חשוב, בלי לפספס את ההזדמנות שלכם לפרוץ בגדול. פשוט לקבוע איתנו יום, להגיע ולצאת בסוף עם סינגל מוכן ביד.

תוהים איך אנחנו עושים את זה? ובכן, המקצועיות שלנו באולפני SPS מגובה בכל כך הרבה שנים של עשייה בתחום של הפקת אלבום מוזיקה, שאנחנו כבר יודעים לזהות ולאתר מיד את החוזקות של הזמר, הטעם שלו, המיתוג המוזיקלי הייחודי לו והדרכים שבהן הוא ישמע הכי טוב. אנחנו עושים את הפיצוח הזה תוך זמן ממש קצר, מה שמותיר לנו זמן רב פנוי להתעסק עם מה שחשוב באמת: הפקת סינגל לרדיו. אנחנו מקבלים בברכה כמובן גם זמרים חדשים וגם זמרים שכבר היו באולפן אחד או שניים והחליטו לחפש מקום אחר. אנחנו מזמינים אתכם לנסות אותנו ולהצליח בגדול, עם חוויה מתקנת שתעשה לכם שמח ותאפשר לכן להגיע לפריצה הגדולה. עכשיו, יש לנו גם הצעה שיכולה לסדר לכם את 2022 ואת המשך הקריירה, עם בנדל ייחודי לאולפני SPS.

כל מה שאתם צריכים, באולפן אחד, יחיד ומיוחד

החלטנו להשיק שירות ייחודי לאולפני SPS, שמעניק לכם מעטפת מלאה בכל הקשור לנושא של הקלטת סינגל לרדיו, תוך יצירת מיתוג אומנותי חזק ויציב. הבנדל שלנו כולל הפקה מוזיקלית לשיר מקורי, שבמסגרתה אתם מקבלים:

* הקלטת סינגל לרדיו בכל סגנון: ים תיכוני, בלדה, פופ, רגאיי, האוס, רוק ועוד סוגים רבים אחרים – אנחנו זורמים אתכם!


* בוסט יח"צ ראשוני: אנחנו נשלח את הסינגל המדהים שלכם ואת הרמיקס מועדונים, לכל תחנות הרדיו בישראל, כדי שכולם יתחילו להכיר אתכם.

* ראיון היכרות מצולם באולפן, שתוכלו להעלות ליוטיוב שלכם ולהתחיל להפוך לוויראליים.

כמובן שלאחר הפקת הסינגל, תוכלו להתקדם להפקת גרסת מועדונים, למיקסום החשיפה. Club remix של אולפני SPS תכניס אתכם להשמעה במועדונים הכי נחשבים בארץ ובעולם- אבל זה רק בשלב הבא לסיכום, אנחנו באולפני SPS יודעים מה לעשות כדי לבדל ולמתג אתכם מבחינה מוזיקלית וגם יודעים לעשות את זה בצורה הטובה ביותר. זה הזמן לשלוח לנו הודעה ולצאת לדרך, כדי שתהפכו לכוכבים מהר יותר ממה שדמיינתם. סינגל TOGO - הפקת שיר מקורי לפריצה מיידית


8 צפיות0 תגובות
bottom of page