top of page

הפקת סינגל - בוא ונשמע אותך 🎤



את שרה תמיד? באמבטיה, עם חברים ועם בני משפחה? תמיד כשאת פותחת את הפה ומתחילה לשיר כולם עוצרים את הנשימה? אם כך, ברור מדוע יש לך חלום לקחת את כל הכישרון הזה ולהפוך אותו להצלחה. מצד שני, בוודאי יוצא לך לחשוב שאת לא היחידה, ולמה שדווקא את תצליחו במקום שבו אחרים נכשלו? איך עושים בכלל הפקת סינגל וכמה זמן זה יכול לקחת? אם יצא לך לקרוא ולשמוע על אנשים שזה לקח להם שבועות ואפילו חודשים, לנו יש משהו אחר להציע לך. אתנו הפקת סינגל זה משהו שעושים ביום אחד בלבד, אז למה את מחכה?


איך אנחנו עושים הפקת סינגל כל כך מהר?


זה נשמע לך מוזר ולא ברור? איך יכול להיות שאנחנו מציעים לך הפקת סינגל ביום אחד בזמן שבאולפנים אחרים זה לוקח שבועות? כדאי שתדעי: לנו באולפני SPS יש משהו שונה להציע לך. ראשית, המפיק שיישב מולך לא רק יקשיב לך. הוא כישרוני ומקצועי, כך שתוך דקות ספורות הוא יידע בדיוק מי את, מה את, איזה סגנון את מביאה איתך ואיזה ווייב יש לך. כל אלה חשובים מאוד להצלחה שלך ולכן ברור מדוע זה לא משהו שכדאי לוותר עליו. בנוסף לכל אלה, אנחנו באולפני SPS מביאים אתנו גם ציוד משוכלל ומקצועי שקשה מאוד למצוא באולפני הקלטות אחרות. זה מאפשר לנו לקצר תהליכים ולעשות הכול הרבה יותר מהר, בלי הקלטות חוזרות שוב ושוב. לכן ברור מדוע אתנו הפקת סינגל זה משהו שתתחילי בבוקר ותסיימי בסוף היום.


אולפני SPS מובילים אותך אל הפסגה


אומנם ברור לך שהאפשרות של הפקת סינגל היא לא משהו שאת יכולה לוותר עליו אם את רוצה לפרוץ, אבל את חוששת שזה לא מספיק? האמת היא, שאת צודקת. כדי להצליח רצוי מאוד גם לצלם קליפ באולפן וכדאי יהיה גם להשקיע ביחסי ציבור. לא פשוט לעשות את כל הדברים האלה לבד, ולכן אנחנו באולפני SPS מציעים גם את השירות הזה. מעוניינת לשמוע עוד פרטים? להתחיל את ההצלחה שלך כבר עכשיו? לחצי כאן

לחנים עצובים - להגיע לפזמון ולבכות

פרידה, מאדם שהלך לעולמו, מחייל שנפל או מבת זוג אהובה, מובילה רבים מאתנו לכתוב. הכתיבה, מצד אחד, משחררת, ומצד שני היא מאפשרת לנו לנצור את אותם רגעים יפים ומרגשים. כל זה נשמע לך מוכר כי כבר ישבת וכתב שיר כזה? אתה בוכה בכל פעם כשאתה מגיע לפזמון שלו? כדאי שתדע: אתה יכול להלחין היום את השיר הזה וכך לרגש אתו עוד הרבה אנשים אחרים. לחנים עצובים, ובמיוחד אם הם נכתבו בכישרון ובמקצועיות, זה משהו שמגיע אל הלבבות של כולנו. מגיע גם לך לשתף אחרים בזיכרון של אותו רגע, אדם או תקופה שכל כך חרותים בלבך.


איך באמת מלחינים שיר עצוב?


לחנים עצובים, בניגוד להרבה לחנים אחרים, דורשים מאתנו לא רק שמיעה טובה או ציוד מתאים. הם דורשים מאתנו הרבה מעבר: רגישות ויכולת להבחין בכל הפרטים ובכל הניואנסים של מילות השיר. לכן ברור מדוע לחנים עצובים זה לא משהו שכל מלחין יוכל להתמודד איתן בצורה מספיק טובה. אם אתה רוצה שמישהו ייקח את השיר שכל כך יקר ללבך וילחין אותו בצורה כזאת שמי שיאזין לו יגיע לפזמון ויבכה, אל תעשה את זה לבד. אל תפנה אל מלחין מקצועי או אל מישהו שמבטיח להלחין לך את השיר בחינם, כי זה פשוט לא עובד. אתה צריך איש מקצוע מוכשר, רציני, מנוסה ורגיש, כך שברור מדוע אולפני SPS הם הכתובת הנכונה עבורך.


עבודה באווירה מכובדת ונעימה


לחנים עצובים בדרך מתחברים למילים נוגות שמזכירות לכל אחד מאתנו מישהו יקר אחר. לכן ברור מדוע גם תהליך היצירה צריך להיות מכובד ומתאים למעמד. זו עוד סיבה נהדרת שבגללה אולפני SPS הם בחירה טובה, כי כאן תרגיש, כבר מהרגע הראשון, שנוגעים בשיר שלך בזהירות. מקשיבים לך, יוצרים ביחד איתך וגם עושים את הכול הרבה יותר מהר ממה שאתה חושב. רוצה להפוך את המילים לשיר שכולל לחן עצוב שכולם מכירים? אתה מוזמן ליצור קשר בהודעת וואצאפ מהירה כבר עכשיו, כי למה לחכות בעצם? לחצו כאן להזמנת הלחנת שיר מקורי




bottom of page