top of page

מי התקליטן הטוב ביותר לאירוע שלי?



נכון שהאירוע שלכם מתקרב ואתם הולכים להיפגש עם מספר תקליטנים על מנת לבחור מי ישמח לכם את הערב המיוחד.

מי יגרום לכם את השמחה הכי גדולה ?

בנינו, אין לדעת עד הרגע ממש.

אז איך תקבלו את ההחלטה הנכונה (במי לבחור) ?

קודם כל אתם חייבים ללכת לראות אירוע של התקליטן, לא משנה אם אתם עושים חתונה דתית והוזמנתם מטעם התקליטן לחתונה חילונית. העיקר שתשימו לב לדברים הבאים:

1. איך הכימיה של התקליטן עם הקהל - האם הם רוקדים וממלאים את הרחבה או שממשיכים לאכול ולא מתייחסים אל התקליטן שמנסה להרים את האירוע.

2. מעברים בין השירים - האם השירים עוברים ברצף ללא הפרעות, קפיצות או שינויים בקצב (אלו דברים המשפיעים גם על מצב רוח הרוקדים ברחבה). אם קופצים מסגנון לסגנון, אז נשבר הרצף המוזיקלי, דבר שגורם לקהל להתבלבל ולנטוש את רחבת הריקודים

3. האם יש סינכרון בין רב המלצרים לבין התקליטן - חשוב שיהיה תזמון מושלם בין רב המלצרים לתקליטן באירוע. אם התקליטן ימשיך לתקליט כשהאוכל כבר יצא לשולחנות, האורחים יזכו לארוחה קרירה, דבר שיוריד את שביעות הרצון של האורחים שבאו לשמח אתכם.

4. ציוד גיבוי אונליין - תמיד חייב שתהיה לתקליטן המקצועי עמדה נוספת תקינה המוכנה לפעולה בלחיצת כפתור, במידה וקפץ המתח או שהמחשב שמריץ את המוזיקה נתקע לרגע. תארו לכם שהרחבה מלאה ובשיא האירוע נפסקת המוזיקה. מבחינת התקליטן זה אסון שאסור שיקרה, בעיקר בעידן שנוצרים אלפי וירוסים חדשים בכל יום.

5. בקשות מיוחדות - אתם בטוח יודעים שמה שביקשתם מהתקליטן במפגש התאום המוזיקלי היה טוב לאז. היום האירוע ואם יש שינויים, הם צריכים להיעשות רגע לפני שמתחיל האירוע. לכן אתם צריכים תקליטן מקצוען שלא יבהל ויעשה את השינויים אצלו בתוכנית כדי שהאירוע יהיה מוצלח ולפי בקשתכם.

אנו מאחלים לכם שתמצאו את התקליטנים המתאימים לאירוע שלכם

אולי יעניין אותך גם: שירת המונים

10 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page